Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Mars blir en god måned.
1. Jeg har bursdag.
2. Playstation 3 blir lagt ut for salg
3. Sesong 3 av BSG kan nedlastes
1. Jeg har bursdag.
2. Playstation 3 blir lagt ut for salg
3. Sesong 3 av BSG kan nedlastes
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Da har jeg ferdig med episode 3 av sesong 4 i The O.C. Helt fantastisk, har ikke blitt dårligere. Overgikk alt jeg hadde forventet etter avslutningen i sesong 3.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
Star Trek slår alt! Men så er jeg ganske altetende når det gjelder sci-fi daKjetil wrote:Aldri likt Star Trek. Andromeda er jo grei underholdning, og karakterene er veldig bra, men plottet er tankeløst. Farscape har en fantastisk historie, og karakterene og kjemien mellom det beste jeg har sett.
Favorittserien min er babylon 5
Pain is just weakness leaving the body
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Joda, slutter ikke å imponere.Simen wrote:Og hvis du likte episode 3, så vil du ikke bli skuffet over nr 4
Men selvom Ryan er i storform skulle jeg ønske litt mer humor fra Seth, og med Summer på vei til å bli en miljø-aktivist er det ingen snobber igjenn.
Vel med mindre Taylor blir fast, noe hun iallefall blir en stund framover. Er heller skeptisk til et forhold mellom Taylor, og Ryan.
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,
Har begynt å se på Heroes, og må si det lover godt etter 3 episoder, gleder meg veldig til å se resten. Fikk til og med kobla laptopen opp mot TVen, så nå blir det fine greier her i gården.
Har tatt opp BSG igjen, en fantastisk serie, er midt i sesong 2 nå, og etter det jeg har hørt blir det bare bedre og bedre.
(Stemmer det, mye fritid i disse eksamenstider.)
Har tatt opp BSG igjen, en fantastisk serie, er midt i sesong 2 nå, og etter det jeg har hørt blir det bare bedre og bedre.
(Stemmer det, mye fritid i disse eksamenstider.)
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Heroes er knall, ja. Litt som en mer brutal og realistisk X-Men, til tider.
Forresten, Loki tipsa meg i går om at NBC legger ut noen korte tegneserier som skal leses etter hver episode. Har forstått det ånn at de forklarer handlinga litt ekstra og sånt. Burde være mulig å finne dem her, hvis det er interesse...
Forresten, Loki tipsa meg i går om at NBC legger ut noen korte tegneserier som skal leses etter hver episode. Har forstått det ånn at de forklarer handlinga litt ekstra og sånt. Burde være mulig å finne dem her, hvis det er interesse...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Her hjemme ventet Lotta på meg med de første elleve episodene av studio 60 og heroes, og jeg har sett en del.
Først startet jeg med studio 60. Det er samme produsent som i presidenten og jeg likte presidenten veldig godt (med unntak av noen litt kjedelige sesonger). Jeg startet på serien, og fikk til min glede se at Bradley W. eller hva han nå heter har en av hovedrollene. Han er som skapt for slike serier. Avansert dialog som grunnlag. Med seg har han Matthew Perry, og også han har hatt en liten rolle i presidenten. Det samme har et par av de andre skuespillerne. (Bla. Henrietta). Serien var utrolig hyggelig. Den er en litt mindre intelligent utgave av presidenten, og jeg kan svelge det! Gleder meg til å se mer av denne serien etterhvert.
Heroes har jeg kommet til episode åtte av nå. Den er litt tøffere å svelge. Jeg hadde store forhåpninger til denne serien etter å ha lest hva folk her på forumet mener om den. Første episode var grei. Så jeg fortsatte å se litt mer og litt mer... Men til nå er jeg ikke fanget av plottet. Desverre. Jeg må si den har enkelte virkelig sterke karakterer, da spesielt Hero fra japan. Også Milo V. spiller herlig som alltid, og cheerleaderen er rimelig god. Det gjelder også Isack, kunstneren, dog vi har ikke fått sett ham nok enda. Likte også den storøyde kelnerjenta som ble introdusert i forrige episode jeg så, men som også ble drept i samme episode. Håper hun overlever. Deretter har de en rekke litt mindre fengende historier som har mulighet til å bli bedre etterhvert. Men til nå har det altså ikke fenget helt. Jeg forstår ikke hvorfor. Jeg får litt assosiasjoner til the 4400. Men til dens forsvar så begynte jeg å like 4400 først ute i andre sesong... Jeg skal se de siste tre episodene i løpet av ferien, og deretter skal jeg kanskje begynne med første sesong av battlestar gallactica.
Først startet jeg med studio 60. Det er samme produsent som i presidenten og jeg likte presidenten veldig godt (med unntak av noen litt kjedelige sesonger). Jeg startet på serien, og fikk til min glede se at Bradley W. eller hva han nå heter har en av hovedrollene. Han er som skapt for slike serier. Avansert dialog som grunnlag. Med seg har han Matthew Perry, og også han har hatt en liten rolle i presidenten. Det samme har et par av de andre skuespillerne. (Bla. Henrietta). Serien var utrolig hyggelig. Den er en litt mindre intelligent utgave av presidenten, og jeg kan svelge det! Gleder meg til å se mer av denne serien etterhvert.
Heroes har jeg kommet til episode åtte av nå. Den er litt tøffere å svelge. Jeg hadde store forhåpninger til denne serien etter å ha lest hva folk her på forumet mener om den. Første episode var grei. Så jeg fortsatte å se litt mer og litt mer... Men til nå er jeg ikke fanget av plottet. Desverre. Jeg må si den har enkelte virkelig sterke karakterer, da spesielt Hero fra japan. Også Milo V. spiller herlig som alltid, og cheerleaderen er rimelig god. Det gjelder også Isack, kunstneren, dog vi har ikke fått sett ham nok enda. Likte også den storøyde kelnerjenta som ble introdusert i forrige episode jeg så, men som også ble drept i samme episode. Håper hun overlever. Deretter har de en rekke litt mindre fengende historier som har mulighet til å bli bedre etterhvert. Men til nå har det altså ikke fenget helt. Jeg forstår ikke hvorfor. Jeg får litt assosiasjoner til the 4400. Men til dens forsvar så begynte jeg å like 4400 først ute i andre sesong... Jeg skal se de siste tre episodene i løpet av ferien, og deretter skal jeg kanskje begynne med første sesong av battlestar gallactica.
Urban tilværelse