Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Sitter
Jeg syns ikke gutter trenger å være glattbarbert. Om man er litt vel godt utstyrt med hår, og forventer full pakke, er det vel bare høflig av dem å stusse det litt..?
Jeg syns vel egentlig at samme regel burde gjelde for jenter, men gutter er vel enda mer kresne som regel. Personlig liker jeg selv å ta bort alt, men hadde syns det var kjempekoselig om gutta ikke hadde kommentert det, selv om det er noen dager siden... Det syns jeg de kan spandere på oss xP
Jeg syns vel egentlig at samme regel burde gjelde for jenter, men gutter er vel enda mer kresne som regel. Personlig liker jeg selv å ta bort alt, men hadde syns det var kjempekoselig om gutta ikke hadde kommentert det, selv om det er noen dager siden... Det syns jeg de kan spandere på oss xP
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
- Sauegjeter
Elgen: Du fekk sikkert med deg at Faile slengte ut eit spørsmål rett etter posten din, så får du svaret ditt.
Personleg syns eg igrunn hår er fint, det kan godt vere litt, men som nevnt: Alt med måte. Om ikkje anna så av praktiske hensyn innimillom.
I ansiktet kan eg godt ha mengder. På gutar, vel å merkje. Eg, som mann, synes skjegg er heitt. Rett og slett.
Personleg syns eg igrunn hår er fint, det kan godt vere litt, men som nevnt: Alt med måte. Om ikkje anna så av praktiske hensyn innimillom.
I ansiktet kan eg godt ha mengder. På gutar, vel å merkje. Eg, som mann, synes skjegg er heitt. Rett og slett.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Enig. Spesielt hvis de selv er typiske buskmenn som du sier, forventer full pakke.Shallis wrote: (...)men hadde syns det var kjempekoselig om gutta ikke hadde kommentert det, selv om det er noen dager siden... Det syns jeg de kan spandere på oss xP
Selv rakes alt. Kanskje noen foretrekker det naturlig, men jeg har fått følelsen av at de fleste foretrekker det glatt.
Til spørsmålet til Elgen så er skjegg på gutter fint. Svært lite er så sexy som en litt småsvett trent kar med tredagers skjegg ^^ Eller helskjegg. Eller bukkeskjegg(noe jeg har observert at hverfall to av forumfolka her har...) Men gror en kun dun, ikke prøv en gang.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
- Sitter
Når det er sagt så er jeg en stooor fan av No Shave November
Og egentlig også Don't Shave December, Just Don't Shave January, Forget to Shave February, Masculine March, Atrocious April og Manly May(fler var ikke lista opp på UD, men hvis noen kommer opp med noen fine navn til, så kan jeg godt inkludere september og oktober også. Gutta skal få slippe å ha skjegg om sommeren)^^

Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Word! Moi! Er blitt ganske bra, men skjegget skal gros lengre ja.Faile wrote:Til spørsmålet til Elgen så er skjegg på gutter fint. Svært lite er så sexy som en litt småsvett trent kar med tredagers skjegg ^^ Eller helskjegg. Eller bukkeskjegg(noe jeg har observert at hverfall to av forumfolka her har...) Men gror en kun dun, ikke prøv en gang.
Synes det er fint om jentene stusser og steller seg litt nedentil. Gjør det selv, er litt mer praktisk og ryddig synes jeg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
- Den Fortapte
Woho, fint å høre det motsatte kjønn liker skjegg - da var det ikke dumt å anlegge det her for et par år siden. Kan uansett ikke gå på humanistisk fakultet på Blindern uten skjegg, det er et must, selv om det er mistenkelig mange gutter/menn uten skjegg der. Det gøyeste er "skikkelige" studenter med langt hår og langt skjegg - da vet man at de er studenter!
Intimbarbering, ja, morsomt emne i grunn. Slenger meg på "alt-med-måte"-lasset, er ikke moro å havne i en situasjon slik som i Scary Movie 1 (bruke busketrimmer, err ikke tilsiktet dobbeltsidig ordbruk), mens det går finfint med glattbarbering (på jenter altså).
Intimbarbering, ja, morsomt emne i grunn. Slenger meg på "alt-med-måte"-lasset, er ikke moro å havne i en situasjon slik som i Scary Movie 1 (bruke busketrimmer, err ikke tilsiktet dobbeltsidig ordbruk), mens det går finfint med glattbarbering (på jenter altså).
Manbearpig
[quote="Asphyxiate"]Woho, fint å høre det motsatte kjønn liker skjegg - da var det ikke dumt å anlegge det her for et par år siden. Kan uansett ikke gå på humanistisk fakultet på Blindern uten skjegg, det er et must, selv om det er mistenkelig mange gutter/menn uten skjegg der. Det gøyeste er "skikkelige" studenter med langt hår og langt skjegg - da vet man at de er studenter!
[quote]
Så rart, på kjemisk institutt er det omtrent INGEN med skjegg
[quote]
Så rart, på kjemisk institutt er det omtrent INGEN med skjegg

"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
- Sauegjeter
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg har alltid hatt lyst til å anlegge en durabelig hestehale, men jeg har så tykt hår at bare tanken gir meg kløe i hodebunnen.
Jeg har også litt lyst på Gandalf-skjegg. Og kanskje en afro også. Det er altfor lite afroer i hverdagen min.
Jeg har også litt lyst på Gandalf-skjegg. Og kanskje en afro også. Det er altfor lite afroer i hverdagen min.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov