For deg som har noe annet på hjertet
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
truls
Mørkefrende
Posts: 40 Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog
Post
by truls » Sun Aug 14, 2005 12:19
(Ham-Kam), Hønefoss ,(Odd Grenland), Molde ,( Stabek), Lillestrøm , Vålerenga , (Brann) ?
--Oppdaterte resultater i cupen av admin --
eLSKer
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Sun Aug 14, 2005 15:11
Hallo!!?!
Start vel!
Eivind
Ta’veren
Posts: 1470 Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo
Post
by Eivind » Sun Aug 14, 2005 16:24
Ehm, de tapte mot Vålerenga
TheDemigod
Trollok
Posts: 5 Joined: Mon Aug 01, 2005 23:22
Location: Bergen
Post
by TheDemigod » Sun Aug 14, 2005 19:15
eg ser ikkje Brann på avstemnings listen din
!!! E du redd for de?
Mafuba
Gurthang
Hengiven
Posts: 102 Joined: Sat Jun 04, 2005 23:39
Post
by Gurthang » Mon Aug 15, 2005 2:19
Hehe... Brann.
truls
Mørkefrende
Posts: 40 Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog
Post
by truls » Mon Aug 15, 2005 10:55
beklager at jeg glemte Brann! sorry vis dere heier på de
eLSKer
Eivind
Ta’veren
Posts: 1470 Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo
Post
by Eivind » Mon Aug 15, 2005 11:41
La Brann til på pollen.
truls
Mørkefrende
Posts: 40 Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog
Post
by truls » Mon Aug 15, 2005 14:03
Jeg har ikke glemt brann! det er det siste laget i avsteminga
eLSKer
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Mon Aug 15, 2005 17:42
La meg påpeke for andre gang: Start???!!!!?!!?
Hvor er start henne i pollen?
Slo forresten rbk 5-2 hihihihi
Stefan
Ta’veren
Posts: 957 Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen
Post
by Stefan » Mon Aug 15, 2005 17:44
Ceres wrote: La meg påpeke for andre gang: Start???!!!!?!!?
Hvor er start henne i pollen?
Slo forresten rbk 5-2 hihihihi
Les hele tråden igjen, og hvis du da spør samme spørsmålet, så har du alvorlige konsentrasjonsproblemer
Simen
Ta’veren
Posts: 602 Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm
Post
by Simen » Tue Aug 16, 2005 11:22
Cupen er noe man kan ryke ut i fra dersom man taper, i denne tråden snakker vi om cupen, ikke serien, hvis det hjalp.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Stefan
Ta’veren
Posts: 957 Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen
Post
by Stefan » Tue Aug 16, 2005 11:57
Simen wrote: Cupen er noe man kan ryke ut i fra dersom man taper, i denne tråden snakker vi om cupen, ikke serien, hvis det hjalp.
Litt mye hinting der, synes nå jeg da
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Tue Aug 16, 2005 15:34
Stefan wrote: Simen wrote: Cupen er noe man kan ryke ut i fra dersom man taper, i denne tråden snakker vi om cupen, ikke serien, hvis det hjalp.
Litt mye hinting der, synes nå jeg da
Hehe... bra dere tar meg. Interesserer meg ikke døyt for fotball, men holder jo da (som dere har skjønt) med start. Av sympati-grunner. Cup/serie/vm/nm etc etc... samma det vel!
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Tue Aug 16, 2005 15:36
Og forresten - når jeg nå ikke får lov til å stemme start (
), så stemmer jeg vålrenga.
Gurthang
Hengiven
Posts: 102 Joined: Sat Jun 04, 2005 23:39
Post
by Gurthang » Tue Aug 16, 2005 18:11
Hva med Mo IL? Vi slo jo strømsgodset i fjor!