Hvem vinner Fotballcupen?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvem vinner cupen?

Poll ended at Wed Aug 24, 2005 12:19

Hønefoss
0
No votes
Molde
1
13%
Lillestrøm
5
63%
Vålerenga
2
25%
 
Total votes: 8

truls
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 40
Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog

Hvem vinner Fotballcupen?

Post by truls »

(Ham-Kam), Hønefoss,(Odd Grenland), Molde,( Stabek), Lillestrøm, Vålerenga, (Brann) ?

--Oppdaterte resultater i cupen av admin--
eLSKer
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Hallo!!?!

Start vel!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Ehm, de tapte mot Vålerenga :p
TheDemigod
Trollok
Trollok
Posts: 5
Joined: Mon Aug 01, 2005 23:22
Location: Bergen

Post by TheDemigod »

eg ser ikkje Brann på avstemnings listen din :x !!! E du redd for de? :twisted:
Mafuba
Gurthang
Hengiven
Hengiven
Posts: 102
Joined: Sat Jun 04, 2005 23:39

Post by Gurthang »

Hehe... Brann.
truls
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 40
Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog

Post by truls »

beklager at jeg glemte Brann! sorry vis dere heier på de :lol:
eLSKer
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

La Brann til på pollen.
truls
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 40
Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog

Brann!

Post by truls »

Jeg har ikke glemt brann! det er det siste laget i avsteminga :D
eLSKer
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

La meg påpeke for andre gang: Start???!!!!?!!?

Hvor er start henne i pollen?

Slo forresten rbk 5-2 hihihihi
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Ceres wrote:La meg påpeke for andre gang: Start???!!!!?!!?

Hvor er start henne i pollen?

Slo forresten rbk 5-2 hihihihi
Les hele tråden igjen, og hvis du da spør samme spørsmålet, så har du alvorlige konsentrasjonsproblemer ;)
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Cupen er noe man kan ryke ut i fra dersom man taper, i denne tråden snakker vi om cupen, ikke serien, hvis det hjalp. :wink:
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Simen wrote:Cupen er noe man kan ryke ut i fra dersom man taper, i denne tråden snakker vi om cupen, ikke serien, hvis det hjalp. :wink:
Litt mye hinting der, synes nå jeg da :P
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Stefan wrote:
Simen wrote:Cupen er noe man kan ryke ut i fra dersom man taper, i denne tråden snakker vi om cupen, ikke serien, hvis det hjalp. :wink:
Litt mye hinting der, synes nå jeg da :P

Hehe... bra dere tar meg. Interesserer meg ikke døyt for fotball, men holder jo da (som dere har skjønt) med start. Av sympati-grunner. Cup/serie/vm/nm etc etc... samma det vel! :lol:
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Og forresten - når jeg nå ikke får lov til å stemme start ( :roll: ), så stemmer jeg vålrenga.
Gurthang
Hengiven
Hengiven
Posts: 102
Joined: Sat Jun 04, 2005 23:39

Post by Gurthang »

Hva med Mo IL? Vi slo jo strømsgodset i fjor! :P
Post Reply