Page 1 of 3

Hva ville du helst ha vært?

Posted: Sun Nov 30, 2008 17:24
by Mattrim Cauthon
Jeg valgte Asha'man/Vokter :D

Posted: Sun Nov 30, 2008 17:26
by Sauegjeteren
Dette var en fin tråd.

Selv ville jeg nok vært barde, min legning som skuespiller tatt i betraktning. Og hvem er det vel som ikke har lyst på ei lappekappe?

Posted: Sun Nov 30, 2008 17:31
by Mattrim Cauthon
Du kan gjette...

Posted: Sun Nov 30, 2008 17:51
by Mierin Eronaile
Jeg valgte Aes Sedai. Har alltid hatt lyst til å være Aes Sedai.
Men det burde vært litt fler svaralternativer for kvinner. Hadde jo vært tøft å være spydjomfru også. Eller en Vis.

Posted: Sun Nov 30, 2008 17:55
by Mattrim Cauthon
Jeg skal spør Suaegjeteren...

Posted: Sun Nov 30, 2008 17:57
by Sauegjeteren
Hvilke alternativer kunne vi tenkt oss?

Vi har Vise, Kloke, Spydjomfruer, soldater, husholdere, tjenere, osv....

Posted: Sun Nov 30, 2008 17:59
by Mattrim Cauthon
Jeg har sendt en pm^^

Posted: Sun Nov 30, 2008 18:00
by Mierin Eronaile
Kanskje litt liten vits å putte på tjener? Men kanskje noen har en stor drøm om å bli kammerpike?
Selv velger jeg Aes Sedai uansett, så det er eventuelt for andre, hvis de vil være noe annet enn Aes Sedai eller bare "Kvinne".
De fire første er fine. Soldat blir jo for begge kjønn.

Posted: Sun Nov 30, 2008 18:04
by Mattrim Cauthon
EN Aha'mans Voketer er jo en kvinne, vanligvis.
Men jeg har sendt en pm til Brækar om de alternar\tivene jeg kunne tenke meg lagt til...^_~ :wink:

Posted: Sun Nov 30, 2008 18:13
by Mattrim Cauthon
Og der forsvant han...

Posted: Sun Nov 30, 2008 22:37
by Chriz
En tøff en. Kunne tenkt meg å være enten Asha'man, alltid hatt lyst å bruke Kraften, eller en barde, som jeg jo er i rollespillet.
Tror jeg lar musikkinstinktene mine velge for meg, så da blir det barde :D

Posted: Mon Dec 01, 2008 16:31
by Mattrim Cauthon
Barde...
Når ble det så pop :?

Posted: Mon Dec 01, 2008 16:47
by Chriz
Thom er kul! Og det er Rhuhim og :)

Posted: Mon Dec 01, 2008 16:49
by Mattrim Cauthon
Vet ikke hvem Rhuhin er...(Ikke fortell meg!!!)

Posted: Mon Dec 01, 2008 16:50
by Chriz
Sjekke rollespill her på forumet du :P Ikke vær redd, har ikke avslørt noe fra bøkene for deg :)