Page 1 of 1

Hva er navnet på den Mørkeste

Posted: Fri Dec 26, 2008 16:25
by Den Mørkeste
Jeg skriver dette fordi jeg vil vite navnet hans jeg har en far som er HELT Frelst over tidshjulet :wink:, men han vil ikke si det fordi han er litt overtroisk og jeg vil vite det fordi ja jeg skal plage han litt :twisted:
Jeg skal snart begynne å lese boken selv, men vil vite dette først

Posted: Fri Dec 26, 2008 18:13
by Shallis
Jeg vil tro du leter etter Shai'Tan kanskje..?

Han har også flere andre navn, som du kan lese om her :

http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_One

Posted: Fri Dec 26, 2008 21:00
by Ashan'Sei
er rimlig siker det er Shai'Tan sm er ment siden han ikke vill si det. de andre navnene er stort sett bare synonymer man bruker for å ungå å si Shai'Tan.

ikke ta livet ta far din da ;)

Posted: Fri Dec 26, 2008 22:21
by Den Mørkeste
Nei skal prøve :lol: