Aprilsnarrer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Aprilsnarrer

Post by Shallis »

Det leste for noen dager siden at det skal komme en 15. bok i WoT. Sanderson begrunner dette med at han rett og slett ikke er fornøyd med RJ avslutning, og vil legge frem historien slik han mener den bør ende. Dette vil også ta mye lenger tid enn sånn bøkene egentlig var planlagt, så neste bok vil ikke komme før i 2012.

Siste boka vil da komme i 2015, og har arbeidstittel: The Light shines forever.

Har dere hørt noe så dust. Jeg er så sinne så jeg holder på å kaste meg ut av vinduet...

Brækar: Forandra navnet på tråden, sidan me trass alt ikkje vil narre nokon no lenger. Ha det bra, "Den 15. boka : (", og god dag "Aprilsnarrer".
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Hoho :lol:
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Fantastisk! Det er jo ikke noe som heter "for mye WoT", er det vel?

Enda mer fantastisk er det at bok 5 i aSoIaF er ferdig, og inneholder intet mindre enn 900 sider med Brienne. Men den skal altså ikke utgis før tv-serien begynner, slik at det ikke blir så lenge å vente på neste bok.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Skulle då tru at Shallis var erfaren nok til å vete at denne tråden skal i "Generelt", ikkje småprat.

Nok slik tull no, sant?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Sauegjeteren wrote:Skulle då tru at Shallis var erfaren nok til å vete at denne tråden skal i "Generelt", ikkje småprat.

Nok slik tull no, sant?
Hallo, jeg tenkte jeg var flink pike og ikke dreiv å tulla i Generelt-forumet? Var ikke det bra da, Sjef :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

For å sitere høvdingen: Det du gjør, gjør det fullt og helt, ikke stykkevis og...



delt.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

1.april spøker hører vel mer heime i generelt uansett brækar ^^

Jeg blei ikke lurt idag. Blei dere det?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Om nokon har lurt meg har dei ikkje avslørt det endå.

Eg har lurt, dog.

Mor mi jobber i norsk vegmuseum, og hadde visst lova dagens resepsjonist at ho skulle luras. Så eg loffa rundt i same museet ei stund i dag tidleg og skjønte ikkje kvifor ikkje Lance Armstrong og Edvald Boasson Hagen ikkje var der for å promotere sykkelutstillinga som (faktisk, heilt sant) opnar i mai. Det visste ikkje resepsjonisten heller, og etter å ha prøvd å ringe sjefen sin måtte ho berre ringe mor mi for å spørje kva det var.

Me har flira godt i heimen i dag.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg ble litt smålurt av ei fanside som rapporerte at RBK ikke trengte å kvalle inn i Champions League pga av at noen lag ikke hadde fått UEFA-lisens, og at Norge dermed fikk automatisk plass i CL.

Grr.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Sauegjeteren wrote:For å sitere høvdingen: Det du gjør, gjør det fullt og helt, ikke stykkevis og...



delt.
Veit det er Ibsen, men Black Debbath gjør det sitatet på en brilliant måte! :D
(Hør første og siste spor på "Naar vi døde rocker")
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Døh, kvar trur du eg har det frå, Ashaman? :D
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Ehh.. som forfattarspira du er, så har du det vel frå Ibsen, men som den altetande musikaren du er, så er det vel BD. :D
Og sidan du la "deeeeeeeeelt" eit stykke etter byrjinga, så må eg nok gå for BD?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Båe to er korrekte, men eg har nok i vorte mest oppmerksom på linja gjennom Debbath. Ho får og meir plass i den forma, så det er vel naturleg nok.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Lothair Mantelar wrote:Jeg ble litt smålurt av ei fanside som rapporerte at RBK ikke trengte å kvalle inn i Champions League pga av at noen lag ikke hadde fått UEFA-lisens, og at Norge dermed fikk automatisk plass i CL.

Grr.
Ouch, glad jeg ikke fikk med meg den...

Ellers var jeg ganske isolert 1. april, men tror kanskje jeg fikk med meg at politikerne i Trondheim, som nylig og nokså upopulært har stemt gjennom gjennopprettelse av bokring (yay! :D ), skulle kjøre gratis gjennom nevnte bomring. Trodde muligens på det, men gadd egentlig ikke å bry meg særlig. Hvilket vel illustreres på en god måte av mine manglende minner om saken. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Utrolig skuffende at 1. april falt på skjærtorsdag!
Alle avisspøkene falt jo bort, og det er jo få ting som er så underholdende som når ellers svært seriøse mennesker forsøker å være morsomme.

Men jeg likte godt at NRK skal sende mgp i 3D.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Post Reply