Mørkefrende - OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Det kommer ny post på mandag, jeg lover! Har blitt litt opptatt med diverse ting, flytting, eksamen osv.
På mandag er det dessuten klart for den første uka med Mørkefrende-utstemning
På mandag er det dessuten klart for den første uka med Mørkefrende-utstemning
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Er litt det jeg holder på meg og. Også vet jeg at både Faile og Terje "holder på med et innlegg" men kom aldri de hellerelric wrote:Det er ikke så mye å skrive når jeg har ett av de nyeste innleggene. Så derfor venter jeg til det kommer iallefall et nytt inlegg.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Greit Shallis. Det kommer iløpet av dagen, og jeg skal sparke Terje i rumpa gjennom vokterbåndet vårt... Så får vi se om jeg får piska han til å skrive noe
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Hehe. Er jo mange flotte mannfolk som har stigi i gradene siden dengang jeg sist bandt en vokter søta... Faktisk såpass lenge siden at jeg har vanskeligheter med å huske om enkelte er vokterne mine eller ikke.
Men jeg kan skryte av å ha både den gjenfødte dragen OG grunnleggeren av lysets barn som voktere (Også snakker vi ikke for høyt om båndstatusen mellom meg og diverse fortapte og m'hael'er.... Og visstnok er det et bånd som er brutt også, men siden det strengt tatt ikke er mulig så ble det nok gitt videre til en annen aes sedai. Hvor det er blitt av det båndet der aner jeg ikke, men jeg vil gjerne tro at jeg har fått det tilbake igjen Jo, vi går for den forklaringa...)
Men jeg kan skryte av å ha både den gjenfødte dragen OG grunnleggeren av lysets barn som voktere (Også snakker vi ikke for høyt om båndstatusen mellom meg og diverse fortapte og m'hael'er.... Og visstnok er det et bånd som er brutt også, men siden det strengt tatt ikke er mulig så ble det nok gitt videre til en annen aes sedai. Hvor det er blitt av det båndet der aner jeg ikke, men jeg vil gjerne tro at jeg har fått det tilbake igjen Jo, vi går for den forklaringa...)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
*grynt*
Men jeg la litt opp til det med buskene allerede da jeg skrev Ecric sitt PoV... Håper folk her på forumet nyter noen av våre "seanser". Og, uten å ha rådført meg med en av våre fordømte aieler, kan jeg med ganske stor sikkerhet si at det ikke blir de siste scenene som kan tolkes ganske fritt. Vel å merke om ingen av våre to "ukjente" venner blir halshugd først da...
Men hva skjedde med:
Mente du mandag 14. juni, Lotta?
Men jeg la litt opp til det med buskene allerede da jeg skrev Ecric sitt PoV... Håper folk her på forumet nyter noen av våre "seanser". Og, uten å ha rådført meg med en av våre fordømte aieler
Spoiler
Chiad
Men hva skjedde med:
??Lothair Mantelar wrote:Det kommer ny post på mandag, jeg lover!
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Haha, det har jeg lurt på og, men lurer på om Lotta sitter drukna i eksamensting, så han bryr seg ikke om oss for øyeblikketTamalThor wrote: Men hva skjedde med:??Lothair Mantelar wrote:Det kommer ny post på mandag, jeg lover!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Nå må da eksamenstiden snart være over?
Men helt ærlig.. Nå er det vel gått tre dager i gamet. Burde ikke en del legge inn sone PoV i løpet av neste dag? Var det ikke en minimumsgrense på hver tredje dag? I så fall kan det bli god aktivitet på RPG'et når den tid kommer
Men helt ærlig.. Nå er det vel gått tre dager i gamet. Burde ikke en del legge inn sone PoV i løpet av neste dag? Var det ikke en minimumsgrense på hver tredje dag? I så fall kan det bli god aktivitet på RPG'et når den tid kommer
"Nobody tells us how to be men. We just are."