Den store klagetråden!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Merrilin
Hengiven
Hengiven
Posts: 201
Joined: Tue Dec 09, 2008 18:07

Den store klagetråden!

Post by Merrilin »

Skumma gjennom "småprat" og så at denne tråden ikke finnes.
Som de fleste sikkert skjønner, er dette en tråd for deg som har hatt en hard, slitsom dag, eller bare en generell uheldig episode som gjør at du gjerne kunne tenke deg å klage litt for å se litt lysere på ting :) Også morsomt å høre hva andre folk sliter med!
"Egen fremgang er best, men andres motgang er heller ikke å forakte!" Eller hva?:)

For å starte da;
Har en eksamen igjen før sommerferien, og holder samtidig på å flytte inn i ny leilighet. Hele dagen idag gikk med til å kjøre rundt i en varebil i middels kvalitet, hente inn hvitevarer til den nette sum av 8000, penger som gir svarte hull i budsjettet for en stakkars student! Og når disse inne h******s tunge hvitevarer skal bæres opp og ned veldig ugunstige trapper, river dette krafig i motivasjonen! og når den sa****s vaskemaskinen lekker vann slik at det blir umulig å holde skiten, gjør dette noe med hodet. Og ikke minst når dagens eneste måltid består av to rundstykker og ett egg, er dette forferdelig! Herregud, jeg er sliiiiten!

Merrilin out. zZzZzZz
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Bah! Har ikke noe å klage på akkurat nå!
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeg er så utrolig dritt lei av å lese til eksamen..!

Jeg har sikkert 100 ulike reaksjonsmekanismer jeg må kunne til eksamen neste onsdag, sånn med unntak av at jeg også skal kunne 1600 sider fysikk til mandag, og masse DRITTMATTE til tirsdag..!

FUCKfuckFUCK..!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Hørtes ikke spesielt givende ut Shallis. :S

Fant selv noe å klage på. Finværet har kommet, jeg har øl i kjøleskapet og verandaen roper på meg, men så kommer jeg plutselig på at jeg skal på jobb i natt. Så ser jeg litt på værmeldingen og de fortsetter å melde strålende vær på onsdag og torsdag. Og da skal jeg jobbe ettermiddagsskift. Hipp hipp hurra.. Slenger meg på sofaen med "Path of Daggers" og et glass med Fanta tror jeg.
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

Solbrent i panna og på nesa. Dritt å sitte på café hele dagen med en iskaffe i hånden assss ;) haha! Ja, så ble det egentlig ikke såå klagete, men det er varmt å være solbrent!
lolzi
Aginor
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 24
Joined: Thu May 27, 2010 9:25
Location: Oslo

Post by Aginor »

Jeg er på jobb da jeg kunne vært ute og kost meg i det deilige været.
Trenger jeg si mer? :)
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Klage klage klage. Jeg er utslitt etter en natt uten søvn, besøk på sjukehuset hos ei venninne som ligger selvforskyldt inne med noe nyresykdomsgreier. Og nå får jeg faen ikke sove fordi jeg er bekymra.

Imorgen kommer jeg til å måtte fly og fikse ting for nevnte venninne, pluss at jeg har en date jeg fryktelig gjerne skulle ha gått på, men som kanskje ryker pga at jeg må være med venninne, og jeg kommer uansett til å være ubrukelig utslitt.

Hulk. :roll:

Også har jeg dårlig samvittighet for at jeg klager når jeg egentlig bare skal være glad for at alt gikk bra. Og HELVETTE ta de måkene som har skvaldresamling utafor rommet mitt nå og driter på takvinduene mine!

Sånn, nå har jeg klaga fra meg for en god stund tror jeg.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

VERDEN ER FØKKA. Mine fantastiske studier gjør meg stadig med misantropisk og får meg til å innse at alle de fine utopiene er urealistisk vrøvl og bare fører til folkemord. Jeg blir gaaaaaaal. Og kynisk. Og apatisk. Alt om hverandre. Og jeg har fire år igjen av utdanninga, før jeg skal ut i verden og kanskje jobbe med dette resten av livet.

:shock:
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Aginor
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 24
Joined: Thu May 27, 2010 9:25
Location: Oslo

Post by Aginor »

Det var da voldsomt.
Akkurat hva studerer du om jeg tør spørre? :>
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Utviklingsstudier. Har hatt exphil, samfunnsgeografi, samfunnsøkonomi, sosialantropologi, "innføring i utvikling" og statsvitenskap i år (pluss at jeg har sneket meg inn på noen forelesninger i Folkemord), og fått stadig dypere innsikt i hvordan og hvorfor alt går til helvete og alle de fine tankene og planene har sine forferdilige skyggelider og ikke kommer til å funke.

:|
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Aginor
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 24
Joined: Thu May 27, 2010 9:25
Location: Oslo

Post by Aginor »

Og har du blitt noe klokere? :P
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Nah, at det ikkje finst ideologiar som fungerar når tatt til sitt ultimate realiseringspunkt er vel allmennkunnskap. Antakeleg er ho berre blitt meir deprimert.


Men ho VEIT jo meir. Og kunnskap er då bra? Så alt er ikkje svart sjølv om alt ho les om er det!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Spiste en boks kremtopper og ble kvalm ..
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Eerath wrote:Spiste en boks kremtopper og ble kvalm ..
Stakkars, stakkars deg..!

Jeg sitter på jobb, har vært her fra 4, og slutter 21.15 fordi Holmen Tropp og Turn syns det er kjempegøy å trene på fredager, så jeg må sitte her å regne matte, og det skjer ikke en dritt på facebook, så har ingen dårlig unnskyldning.

Også hater jeg komplekse tall, og differensialligninger, og matriser og all annen SHIT som kommer på matteeksamen på tirsdag..! Og Greens teorem, det er det jeg hater mest av alt..!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Sommer og sol, og jeg sitter i en helsikes varm hybel og leser på eksamen, mens folk på utsiden griller og drikker øl.

Også er denne pc'en så pokkers treig at det er til å grine av.

Også all krig og urettferdighet i verden.

Og at jeg leser kl. 19.50 en fredagskveld.
Manbearpig
Post Reply