Diskusjon om WoT TV-serien

Diskuter TV-serien her

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Loki »

Gira vart eg vel ikkje, men hakket meir positiv, ja. Ser veldig estetisk tiltalande ut, i det minste, og verkar som dei i alle fall har ambisjonane på rette staden kva gjeld mytologi og historie. Korleis sjølve utføringa blir er det for vrient å lese ut av små soundbites for meg, og eg kan ikkje sei at ørten pene tenåringar engasjerer meg på eit skodespelarplan (det ville det ikkje gjort når eg sjølv var tenåring, ein gong), men det er det jo ingen veg utom sidan nesten alle karakterane er i den alderen. Forhåpentlegvis vil dei imponere meg når dei får heile scenar å spele med.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Siri Sedai »

Asphyxiate wrote: Wed Oct 27, 2021 20:19 Enda en trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=tv-gOy3DPCo

Ble faktisk noe mer gira etter å ha sett denne. Var mer stemning/action her. Usikker på trollocene dog!

Interessant at Moiraine sier "It's one of you five". Husker ikke om det er det hun sier i boka, men enten så gjør de noen drastiske endringer om hvem som faktisk er den gjenfødte dragen, eller så er det for å ikke avsløre det for tidlig for de som ikke har lest boka
Enig!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Loki »

Ja, eg er ganske positiv til den endringa eg òg. Håpar det kan gi eit spaningsmoment for sjåarar som ikkje har lese bøkene, og dermed litt driv i dei tidlege historiebitane som elles kan risikere verke som relativ plankekøyring historie- og sjangermessig.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Lothair Mantelar »

En uke igjen da klokka slår 12, hehe!

Forresten, burde det vært et eget «underforum» for TV-serien?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Loki »

Sikkert ein god idé!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Eivind »

Har opprettet nytt underforum! Litt usikker på om jeg skal flytte denne tråden
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Loki »

Eg stemmer for å flytte den, sidan den jo blir utanfor emnet her no. Eventuelt kan ein låse den og starte ny tråd der, men det verkar unaudsynleg tungvint.

Og hurra for nytt underforum!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Ashaman »

Dei promoterar plutseleg serien med oversatt tittel, litt usikker på kva eg synast om det...
Image

Det kan jau vera positivt for denne sida da! :D

Dels forståeleg på tysk, spansk, fransk og andre land der engelskforståande er lågare, men for meg blei det faktisk litt rart.
Spesielt dei svenske relamene!
Sagan om Drakens Återkomst
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Ashaman »

Kven hadde sett for seg ei enorm reklame for Tidshjulet klastra opp over veggar og golv på ein stasjon i Oslo, for 10-15 år sidan?

Image

Image
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Loki »

Eg er heilt for at reklamering med omsett tittel, tykkjer det er veldig oppmuntrande. På generelt språkleg grunnlag, men særleg her, for det tyder jo på at nokon har gjort ei vurdering på kor mange som kjenner til serien på grunn av bokomsetjingane for nesten tjue år tilbake, og funne ut at den var populær nok til at ein ikkje burde skusle vekk attkjenningspotensialet i marknadsføringa. (Og håpar dei kan ha rett i det. Syskenbarnet til far min las til dømes bøkene på norsk, og vil nok vere interessert i å sjå serien, og han hadde neppe kobla det femten år etter han sist las bøkene om han såg ein reklame med tittelen på engelsk.)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Asphyxiate »

Å se de plakatene der hadde vært drømmen for ca. 10-15 år siden - da jeg var veldig inne i serien og universet. Selv om det er litt rart å se "Tidshjulet" fremfor "Wheel of Time", så er det kult at de virkelig prøver å markedsføre den, det viser jo også at de nok ønsker å få et stort publikum.

"Må" for øvrig vente til søndag med å se den. Hadde egentlig nektet alle avtaler, men så ble jeg jaggu nødt til å endre ting allikevel.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Loki »

Eg tek det med tol og som det passar seg, men vil tru eg ser i alle fall ein eller to av dei fyrste tre i løpet av veka før den fjerde kjem. Ser så mange seriar, og kona liker det best når me sprer dei ut og ikkje ser meir enn ein episode av same serie per dag. Sesongfinalane på Foundation og The Morning Show og live action-adapsjonen av Cowboy Bebop kjem jo ut same dag som dette, omtrent, med premieren på Hawkeye og ny sesong Hanna få dagar etter, så er mange prioriterar å sjonglere. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Asphyxiate »

For ikke å snakke om ukentlige episoder av Succession. Seriesenhøsten blir med ett veldig full framover
Manbearpig
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Siri Sedai »

Første anmeldelse:

Litt i begge retninger som forventet egentlig. Er Marte Hedenstad medlem her? Hvis ikke må vi få invitert henne.

https://p3.no/filmpolitiet/2021/11/the- ... -time-s01/
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Diskusjon om WoT TV-serien

Post by Loki »

Ja. Begge veger er vel det eg er redd for. På den eine sida tykkjer eg det var mange lovande ting sagt i den anmeldelsen, men på den andre er eg uroa at det teiknar på at serien er litt tam og personlegdomslaus. Viss dei forhastar seg gjennom sesongen slik at eg ikkje får tid til å bry meg om nokon av karakterane før historia sluker dei, så hjelp det ikkje så mykje at ting ser og høyrest kult ut. Og terningkast 4 er jo ganske bra, men i same sjanger har Filmpolitiet gitt Shadow and Bone terningkast 5 og fyrste sesong Game of Thrones terningkast 6 (sistnemnte rett nok av ein annan anmeldar). Eg likte Shadow and Bone vel og bra nok, for all del, men viss den var berre eitt terningauge under fyrstesesongen til Game of Thrones, så er det byrja bli ganske langt ned på stigen om ein går nok eit heilt auge ned frå den igjen. Men men. Krysser fingrane så lenge eg kan.
Asphyxiate wrote: Tue Nov 16, 2021 14:56 For ikke å snakke om ukentlige episoder av Succession. Seriesenhøsten blir med ett veldig full framover
Eg klør etter å sjå Succession (Brian Cox som manipulativ patriark, om eg forstår rett? Det i seg sjølv er då nok til å overtyde meg!), men kona er alltid litt skeptisk til sjangeren, så den blir nedprioritert kvar gong me har ei lita open luke i fjernsynskalendaren. :(
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply