A Song of Ice and Fire

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Hehe, jeg leste første avsnittet i bokhandelen, før jeg betalte. Mener jeg har hørt om en våpensmed som het Pate en gang, men det kan ha vært et annet sted, selv om jeg innbiller meg at det er ASoIaF... :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Hm, han er ikkje våpensmed i denne boka, i alle fall.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Jeg kom på det mens jeg leste prologen i går - Steely Pate er smeden som lager Dunks rustning i The Hedge Knight.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Ahh. Ingen samanheng utover det, dog, såframt ikkje Martin meinar det er eit slektsnamn eller noko. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Tror da ikke det. Det har forresten dukka opp enda ett par Pate'er i løpet av AFfC, men de er bare nevnt i forbifarten.


Leste forøvrig 400 sider i går. Cercei er teit!! :D Ca s. 400:
Spoiler
Hun har gjenoppretta den Tyske Orden!!! And that's just the rather obscure tip of the iceberg!! :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Utan å ha komme noko lengre i boka sidan sist (er femti sider vidare i Clash, dog) så kan eg sei meg einig i at Cersei er litt teit... men det gjer ingenting, ho har så kul familie. Pluss, kven treng å vere kul når ein er blendende vakker, søkkrik og dronning
Spoiler
regent
? 8)


Driv og les omatt kapittel eit med Theon, forresten. Snufs. Tragisk karakter. Slitt mellom sine eigne ynskje, sin lojalitet til famillien og sin lojalitet til Eddard Stark. Det fyrste blir overkøyrt av alle, det andre blir trampa på av hans eigen far og det tredje hatar han seg sjølv for å føle. Stakkaren har vokst opp i fangenskap, jo, lengtar heile livet etter å komme heim, og straks han gjer det så blir han mottatt mildt sagt lunkent fordi han har vore fange heile sitt liv.


Fyren er ein ekkel drittsekk, joda, men det er jo forståeleg. Kven ville ikkje blitt ein ekkel drittsekk av det livet der?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Uff ja, Theon er en stakkarslig jævel.. Håper han ikke har blitt kappe for Bastard of Bolton ennå...


Leste forresten ut AFfC klokka tjue på fire i natt.
Boka var fengslende nok, men jeg er ikke helt sikker på om så veldig mye ble løst i den, eller om ting bare ble mer komplisert. Heller dog mot det sistnevnte, av årsaker jeg ikke kan nevne her, siden det kunne ha ødelagt for dere andre som ikke er ferdig ennå.
Én ting må det imidlertid være mulig å gjengi, nemlig Tywins søster Genna sin kommentar til Jaime: "Tyrion is Tywin's son, my dear; not you. I told my brother as much, once, but he refused to see me for half a year after that." Fritt gjengitt, naturligvis. Tror hun er den mest jordnære dama i hele seria, så langt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

There's nothing like Lannisters. Har ein mistanke om at Kevan viser seg å vere eit vell av ubrukt potensiale. Har eg rett i det?


Ellers er eg skeptisk til alle Brienne-kapitlene, men eg klarer det vel.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Høh, selv syntes jeg Brienne-kapitlene var blant de beste. Kevan er litt av en joker, ja....
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Kan godt vere kapitlene hennar er gode, det spørs jo kva situasjonar ho kjem opp til. Eg berre er ikkje så overbegeistra for karakteren. (For all del, ho er betre enn mange andre, det er ikkje det, men til POV-karakter å vere... vel, får håpe du har rett og ho overraskar meg ;-))
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

For å si det sånn: Hun blir presentert for et meget vanskelig dilemma i hennes siste POV-kapittel - delte lojaliteter og alt det der, vet du...

Skal bli interessant å lese A Dance of Dragons neste år. :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

terje wrote:For å si det sånn: Hun blir presentert for et meget vanskelig dilemma i hennes siste POV-kapittel - delte lojaliteter og alt det der, vet du...
Renlys spøkelse eller Jaimes døde arm. Decisions, decisions.
Skal bli interessant å lese A Dance of Dragons neste år. :D
Kjem den *så* snart? Han sa den kom til å gå fort, men kun eitt år? Trur du verkeleg det? :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Loki wrote:
terje wrote:For å si det sånn: Hun blir presentert for et meget vanskelig dilemma i hennes siste POV-kapittel - delte lojaliteter og alt det der, vet du...
Renlys spøkelse eller Jaimes døde arm. Decisions, decisions.
Not quite... men du har 50% rett :wink:
Skal bli interessant å lese A Dance of Dragons neste år. :D
Kjem den *så* snart? Han sa den kom til å gå fort, men kun eitt år? Trur du verkeleg det? :D
Det sto så i kapitlet "Meanwhile, back at the wall...", mellom selve boka og "slektstrærne". :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Har ikke lest alle postene i denne tråden, men har noen sakt hva boken heter på norsk?? Eller har den ikke kommet ut på norsk!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Den er ufattelig nok ikke oversatt, nei...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply