Page 1 of 2

Admin har talt

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:03
by Faile
Edit: Skilt ut fra debatten om tv-serier.
Admin wrote:For første gang velger jeg å gripe inn, ærede brukere av forumet. Det merkes på kroppen og i sinnet når det er uroligheter i The Pattern. Ro, orden, etikette og gjensidig respekt skal og vil bli overholdt. Måtte lyset skinne på dere, og deres fremtid på dette forum.
heheh.. morn! er du Gud???? har alltid ønsket å snakke med herren selv skjønner du.. :wink:

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:11
by Simen
Faile wrote:heheh.. morn! er du Gud???? har alltid ønsket å snakke med herren selv skjønner du.. :wink:
Han kan nok ses på som Gud, men Han kommer ikke til svare på direkte forespørsler. Han lytter selvsagt likevel til dine ønsker, tanker og bønner.

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:19
by Faile
hehe.. jaokei Gud, jeg ønsker meg en stor pose sjokolade. *vente spent* :D

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:27
by Simen
Kikk under puta di.

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:28
by Ceres
Er gud lost-fan eller? hehe... kjekt å vite! :lol:

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:36
by Simen
Ceres wrote:Er gud lost-fan eller? hehe... kjekt å vite! :lol:
Det er det ingen som vet. Han er enestående og opererer på et vis vi ikke klarer å forstå. 8)

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:45
by Faile
Simen wrote:Kikk under puta di.
Takk, snille Gud!!! (fant ikke noe der, men det lå sjokolade kjeks i kjøleskapet, så jeg tror han skjønte at det holdt seg bedre der enn under puta!)

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:50
by Simen
Faile wrote:
Simen wrote:Kikk under puta di.
Takk, snille Gud!!! (fant ikke noe der, men det lå sjokolade kjeks i kjøleskapet, så jeg tror han skjønte at det holdt seg bedre der enn under puta!)
Ja han er jo faktisk allvitende.

Posted: Tue Oct 04, 2005 20:52
by Ashaman
Kan jeg få en FET sykkel?(helst en GT eller Giant PS: må være Hardtail!!) vær så snill!!

*VELDIG kravstor*

((((Dette bør funke siden Faile fikk sjokolade!!))))


PS: hvem var den skjulte brukeren på forumet her i sted??

Posted: Tue Oct 04, 2005 21:05
by Simen
ashaman17 wrote:Kan jeg få en FET sykkel?(helst en GT eller Giant PS: må være Hardtail!!) vær så snill!!

*VELDIG kravstor*

((((Dette bør funke siden Faile fikk sjokolade!!))))

PS: hvem var den skjulte brukeren på forumet her i sted??
Nå er det ikke julenissen vi snakker om her, ashaman17... "Den Skjulte Brukeren" sier seg vel selv hvem som er. Han som intet øye kan se.

Posted: Tue Oct 04, 2005 21:16
by Ashaman
Hehe, fant ut at jeg hadde sykkel, men den var ikke veldig FET, men driver å mekker til en nå, var akkurat ute å lakka litt!!!

Who is The Creator, that is the question!!

Posted: Wed Oct 05, 2005 17:40
by Simen
Who knows..

Posted: Wed Oct 05, 2005 19:57
by Faile
i alle fall, så er han veldig snill, og han har en utmerket smak i sjokoladekjeks!!!! :wink: *kan jeg få en til????* :P

Posted: Thu Oct 06, 2005 18:28
by Damien Frost
"Jeg tilber deg, og takker deg for ditt vakre skaperverk, o'store Admin!!"

Kanskje vi bør ofre noe/noen?? :P

Posted: Thu Oct 06, 2005 18:30
by Ashaman
Vi ofrer alle som ikke har skrevet en eneste post her på forumet, hehe!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Får håpe at ingen finner ut av d da!! hihihihi