Vis fram WoT i bokhylla di!

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Kjetil wrote:Image

er et evig kaos i bokhylla mi :) Som resten av livet mitt.

Har alle 11 bøkene i Tor utgaver, paperback alle uten KoD. Orbit utgavene av Dragon Rebon og Shadow Rising i tillegg. Har også New Spring i hardcover og legends utgaven. Og BWB såklart. Tror ikke jeg mangler noe.

Fint bilde på høyresida der :shock: . Du som har tegna? :)
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Kan ikke skryte på meg det nei.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Terje wrote:Image
Faen. Det ser ut til at jeg allerede har kjøpt "Skyggen Stiger", så når jeg er ferdig med "Den gjenfødte dragen" om en dag eller to må jeg være uten WoT i en måned til. :(
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Nå syns jeg flere bør poste et bilde av bokhylla si. Telte nettopp og kom til seks stykker, det er for dårlig.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Skal gjøre det på nytt når jeg flytter nordover, har vært på Ikea og kjøpt ei litt større hylle.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

min er altfor rotete... noen av mine bøker ligger på nattbordet og har bare 3,5,9,10,11... noen er tor noen er orbit... alle på engelsk, har også EotW på norsk da... EotW kjøpte jeg som begynner bok så LÅNTE jeg ALLE på biblioteket( på norsk, så engelsk) og nå etterpå har jeg begynnt å kjøpe for å skaffe alle... så dere får vente en stund til før dere får se mine bøker.... :wink:
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Skal se om jeg får posta enda et bilde (ja da, jeg har en liten nett-eksibisjonist i magen) snart, er hjemme nå, og har stilt opp de stakkars utleste pocketene mine så fint på ei Ikea-hylle (Ivar, tror jeg den heter :P ) oppe under taket.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Lurer på om ikke det var Ivar jeg og kjøpte..
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

jeg HAR alerede Ivar :P 2 stykker faktisk ... wee :D

litt off-topic kanskje??
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Om det var Ivar, kjøpte jeg 3, med overskap og glassdører på 2 av de. OT nei? Vi diskuterer da tross alt bokhyller =)
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

men jeg viste jo ikke noe bilde av den da... er ikke det hele pointet???

denne posten er i allefall OT :P snakker bare tull her jeg ... jah :P
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Ikke noe mer snakk om bokhyller uten bilde av bokhyller i posten, ble litt mye her nå. Har forresten masse Ivar-bokhyller her hjemme tror jeg, 15-20 stk. Blir bra å flytte ut 8)

Pedron: Du må bruke stor bokstav først i setningen, og du bruker litt mye … for min smak. Er slitsomt å lese postene dine.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Har du 15 til 20? Eller noen andre i huset? Og i så fall, hva skal du med så fryktelig mye bokplass?
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

Eivind wrote:Pedron: Du må bruke stor bokstav først i setningen, og du bruker litt mye … for min smak. Er slitsomt å lese postene dine.
oki skal brøve å stoppe med det... :roll: :lol:
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Terje wrote:
Terje wrote:Image
Faen. Det ser ut til at jeg allerede har kjøpt "Skyggen Stiger", så når jeg er ferdig med "Den gjenfødte dragen" om en dag eller to må jeg være uten WoT i en måned til. :(

Arne And og Pondus! EN mann etter min smak.

Må vel få ut et bilde av min bokhylle snart. Ikke så mye WoT, men mye annet morsomt.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply