Tsorovan'M'Hael

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Tsorovan'M'Hael

Post by Ashaman »

Siden man ikke kan ha to M'Haeler så kan vel noen av de sterkeste Asha'manene være Tsorovan'M'Hael!!??
Dette betyr Storm Leder(e) på d Gamle Tungemålet!!
Dette er Asha'maner som er M'Haelens yndlinger, og de har lang erfaring som Asha'maner, og de kan lede styrkene sine ut på Slagmarken alene, og tilbake igjen!!

Hva sier dere Admins??
Bare ikke kulene er brukt opp da??
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Desperat etter ny rang nå eller? :lol:

Men høres ikke så dumt ut! Å har de ikke nok kuler, får da da bare lage flere! :D Men det kan vel bli vel mange kuler og ranger til 70 personer hvis man skal ta med alle... :?
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Enig, det ville jo ha vært tøft å være slikt for de nest beste på lys siden
(så lenge det holder seg dær å :roll:, vil ikke være løpegutten til noen andre...)
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Støtter deg jeg ashie!

(Synes at voktere også bør ha sin egen ting/logo/kule/farge/sak jeg! Hadde vært artig!)
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Ceres wrote:Støtter deg jeg ashie!

(Synes at voktere også bør ha sin egen ting/logo/kule/farge/sak jeg! Hadde vært artig!)
Hmmm.. Føler at adminene har en del arbeid foran seg om de skal lage/fikse alt vi vil ha! :lol:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

hehe....

*make them work!*
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Jeg skrev dette bare som et forslag (men er litt lei av å være ashaman enda, etter 350 poster nå!!!) Men jeg klarer mag fint selvom d ikke skjer noe!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Skal vurdere det som står her, ellers er det Terje som setter en liten brems på ting her nå så.. :)
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Er jeg en festbrems? :(


Rangsystemet synes jeg vi burde overlate til Adminsene, siden det til syvende og sist er de som får alt arbeidet med å ordne ting. Men at vi komemr med forslag skulle det vel ike være noe i veien for, så lenge de synes det er griet... :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

terje wrote:Rangsystemet synes jeg vi burde overlate til Adminsene, siden det til syvende og sist er de som får alt arbeidet med å ordne ting. Men at vi komemr med forslag skulle det vel ike være noe i veien for, så lenge de synes det er greit... :?
Selvsagt vi som bestemmer rangsystemet :P, men alltid bra med gode innspill på området. Forslagene må da være begrunnet, og så skal vi vurdere dem.

Begrunnelsen skal ikke være basert på egen vinning, slik jeg har en følelse av at du tenker, ashaman. Og jeg må nesten presisere at det ikke er noen som har rett til å ha en rang, den må man gjøre seg fortjent til. Kravene må nødvendigvis justeres underveis, noe som fører til at man kan risikere å gå ned i rang. Da må man bare jobbe seg opp igjen; med saklige poster.

Vi vil ikke offentliggjøre rangstigen, den må dere rett og slett finne ut av selv.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

D var ikke ment som egenvinning!! Men d er jo himla langt mellom 250 poster og 600 eller 700!!!! Syns bare d er litt stort gap mellom disse!! Så denne rangen på et annet forum, og la d ut som et forslag!! Skulle kanskje venta til jeg var utenfor den aktuelle rangplasseringa!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

250 til 700 er ingenting mot hva jeg har sett andre steder. 800 som grense for en rang, og så 2000 for neste, f.eks...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

JA, kanhende d!! men iforhold til resten av rangene, og størrelsen på forumet er d et litt større gap ja!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

ashaman17 wrote:JA, kanhende d!! men iforhold til resten av rangene, og størrelsen på forumet er d et litt større gap ja!!
Enig i det ashaman, du har et poeng. Men slapp av, alt til sin tid ;)
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

JADA!!! Hehe, som tidligere skrevet så overlever jeg slik som d er!!
(Syns nå at forumet ble veldig bra etter at man slettet unødvendige ting!! Var litt skeptisk i starten!! Så nå kommer jeg nok ikke til å skrive så mye på Småprat heller!! (Kanskje) hehe)
Men nå må jeg undersøke den nye RP-greia til terje!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Post Reply