Page 1 of 5

Bokomslagene

Posted: Tue Nov 15, 2005 18:48
by DucKfish

Posted: Tue Nov 15, 2005 19:27
by Faile
mulig jeg er en smule treig, men hvem er hu utapå LoC?

Posted: Tue Nov 15, 2005 19:32
by Torbjørn
Truleg ein Aes Sedai. Ho har ei slags Tar Valons flamme bakpå kappa.

Scenen må vere henta frå Dumais Brønner, men kva ein draghkar gjorde der, har eg ingen ide om.

Posted: Tue Nov 15, 2005 19:56
by DucKfish
hmm.... kom på noe... skal vi legge ut alle omslaga så folk kan se hvordan de ser ut??

Så slipper folk å lete nettet rundt for å diskutere et omslag??

Edit: Done 8)

Posted: Tue Nov 15, 2005 19:57
by Faile
nei, jeg synes det var litt pussig jeg også... :?
men har ASene fargen til ajahen sin på merket sitt, eller bare på frynsene og sjalet? for hvis merket også er farga, er hun her fra den røde ajah.

Posted: Tue Nov 15, 2005 20:30
by Torbjørn
$multr1ng: Var det like gode versjonar av alle omslaga der du fann tEotW-omlaget? I so fall kunne du jo redigere den fyrste posten, og leggje inn linkar til alle saman der. Hadde vore praktisk, som du seier.

Faile: Veit ikkje heilt, men det der ser ut som ei del av kappa, ikkje eit sjal.

Poenget med draghkaren, er (som eg har sagt før...) at Sweet sine teikningar sjeldan er spesielt nøyaktige.

For slutten av LoC:
Spoiler
Scenen må som sagt vere henta frå Dumais Brønner, ein kan til dømes sjå Gawyn sitt banner i bakgrunnen, men det var aldri akkurat slik. Rand var berre åleine umiddelbart etter at han var kome ut av kista, og dei einaste Aes Sedaiane som var i nærleiken, var bevisstlause.
Ikkje les spoilerane, med mindre de har lest bøkene det er snakk om!
For å understreke det poenget litt meir (noko er nemnt før):
tEotW: Lan med to sverd på ryggen, medan han eigentleg har eitt ved hofta.

tGH: "Trollokane", er menn i rustning

tDR:
Spoiler
Mat og Perrin (med skjold!!), som ser på Rand stå roleg medan han grip etter Callandor. Perrin var i tel'aran'rhiod og jakta på Faile (og han har aldri bore skjold...), Mat var i kjellaren og frigjorde Egwene & co, Rand stupte etter Callandor, med Ba'alzamon slo til han med den Eine Krafta.
tSR:
Spoiler
Andre som meiner kvinna der minner litt mykje om Selene, frå tGH-omslaget? Selene var aldri der (Keille var der riktignok...).

Er sikkert meir og, men dette er kanskje dei mest tydelege...

Posted: Tue Nov 15, 2005 22:20
by Ayreon
Har ikke Rand litt for blondt hår på bøkene?

Ser ikke særlig rødt ut for meg.

Posted: Tue Nov 15, 2005 22:28
by Thomdril
Linken til Winters Heart funker ikke for meg.. "Forbidden" står det.. Anyone..?

hmm

Posted: Wed Nov 16, 2005 11:59
by ludde
Vel. Det med Lan. Mener Lan bar sverdet sitt på ryggen. Er ikke hundre prosent sikker, men mener det. Noen som kan avkrefte eller bekrefte det med tekst henta fra boka?

Vet folk syns jeg er gæern, men jeg syns sweet sine tegninger er stilige, men det som er så synd er at han ikke er nøyaktig. Ingenting stemmer med tegningen. Bortset fra KoD da, når det gjelder omgivelser. Men han tegner jo Rand med blont hår? hva faen er det a. Han har rødt for svarte. Og perrin er tegna som en drittunge i tDR, men i KoD ser han gammel ut. ARGHH... ødelegger alt. Men tEotW er vel den kuleste. hehe

Posted: Wed Nov 16, 2005 12:41
by Torbjørn
Kan ikkje hugse nokon referansar til Lan med sverdet på ryggen, men eg skal sjekke når eg kjem heim. Her er ein anna teikning, som eg vil tru stemmer betre.

EDIT:
Har ikkje funne nokon heilt direkte sitat, men dette er ganske bra:
The Shadow Rising, kap. 42 - Foran pilen wrote:Lan stod ved siden av Matt med tomlene innenfor sverdbeltet og så ned på kartet.
Ein har ikkje eit sverdbelte om ein har sverdet på ryggen.

Dessutan vert det heller aldri kommentert at han har sverdet på ryggen, noko som vert kommentert med ein gong dei kjem til Fal Dara i Shienar, der det er vanleg.

Posted: Wed Nov 16, 2005 17:47
by Fantasy Freak
Hvem er de hornfolka som er på mange av bildene? er det trolloker?

Posted: Wed Nov 16, 2005 17:59
by Torbjørn
Det skal nok vere trollokar ja. Men dei på tGH-omslaget er menn med horn på hjelmane.... Vert heldigvis litt betre på seinare omslag.

Posted: Wed Nov 16, 2005 18:56
by Fantasy Freak
På TGH er de veldig like menn.. Veldig..

Posted: Wed Nov 16, 2005 19:07
by Faile
jeg trodde det var men første gangen jeg så dem ja, men ettersom de eneste hjelmene jeg visste hadde noen likhet var hjelmene til Seanchan, og de ikke er dyre hoder, men insektshoder, så stusset jeg litt jeg også...

Posted: Wed Nov 16, 2005 19:14
by Wolfbrother
Det kan umulig vere noe anet en mennesker.... Vist ikke synes jeg det var en forferdelig dårlig ide av trollocer. De var jo nesten eller ikke større enn menneskene...