Søk brukergruppe!

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Søk brukergruppe!

Post by Eivind »

Alle gamle medlemmer bør søke brukergruppe, da vi har inndelt rangene etter kjønn.

Dette gjøres ved å trykke Usergroups, velge gruppe, trykke view information, og join group. Det må tydeligvis godkjennes av lederen for gruppa, som er admin kontoen.

De som ikke gidder gjøre dette skal vi sikkert klare å finne noen morsomme titler til :lol:
Edit: Fant nettopp ut at lederen også kan legge til manuelt, så de som vi er sikre på kjønnet kan vi sikkert legge til i morgen.

Nye brukere trenger ikke gjøre noe, så lenge de husket på å velge kjønn under registrering :roll: Ellers kommer de under damer :lol:

Edit: På profil siden kommer det opp boks hvor man kan velge kjønn, denne har ingen innvirkning i det hele tatt.

Håper dere liker det nye systemet ;)
Last edited by Eivind on Mon May 30, 2005 23:05, edited 2 times in total.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Hihihi, eg kan ikkje velge å tjene DO, altså? Det er jo ÅPENBART at han kjem til å vinne. :lol: Neinei... Asha'man it is. 8)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Jeg fikk i dag en mail fra admin@tidshjulet.net, hvor det ble bedt om at jeg, som moderator for ei eller anna brukergruppe, skulle godkjenne at Eivind ble medlem i nevnte gruppe.

Ikke at jeg har noe i mot denne posisjonen, sånn i utgangspunktet, men jeg har likevel to spørsmål:

1. Er det noen spesiell grunn til at jeg er tildelt denne posisjonen? Eller er det tilfeldigheter?

og

2. Eh, korttidsminnet svikta meg. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

terje wrote:og

2. Eh, korttidsminnet svikta meg. :P
XD :lol: XD

Good one.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Det gjør som regel det... :roll:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

terje wrote:Jeg fikk i dag en mail fra admin@tidshjulet.net, hvor det ble bedt om at jeg, som moderator for ei eller anna brukergruppe, skulle godkjenne at Eivind ble medlem i nevnte gruppe.

Ikke at jeg har noe i mot denne posisjonen, sånn i utgangspunktet, men jeg har likevel to spørsmål:

1. Er det noen spesiell grunn til at jeg er tildelt denne posisjonen? Eller er det tilfeldigheter?

og

2. Eh, korttidsminnet svikta meg. :P
Ja, tenkte ikke på at jeg kunne skrive meg selv som moderator, eller admin som nå er moderator for begge gruppene. Så da skrev jeg deg og stine, som har vært mest aktive til nå for hver deres gruppe. Men det blir jo helt feil at dere skal påta dere en sånn ekstrajobb, så det er endra nå ;)
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

hehe, har en egen gruppe helt for meg selv :P

får jobbe litt med likestillinga her :P
hydronses
Soldat
Soldat
Posts: 29
Joined: Thu May 12, 2005 18:19
Location: Volla

Post by hydronses »

Dere kan jo gjette hvilket kjønn jeg er...
How much time you have is not important, it is what you do with the time you have
Post Reply