Game of stones
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Game of stones
Mener ikke å være kiip... men... tenkte bare å ta opp om det virkelig er nødvendig med en tråd for dem som spiller dette spillet.
Urban tilværelse
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Nja vet ikke hvor nødvendig det er, men hvor skal vi ellers diskutere det?
Blir alt for tongvint å gjøre det på Gostones. Mulig at vi ikke har bruk for den i det hele å store når alle som vil er med i "Tidshjulet".
Da kan Ceres smile å være fornøyd
Blir alt for tongvint å gjøre det på Gostones. Mulig at vi ikke har bruk for den i det hele å store når alle som vil er med i "Tidshjulet".
Da kan Ceres smile å være fornøyd
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
er litt trist da, når GoS tråden er den eneste aktive på Wot delen, og omtrent på resten også! har nok revet øynene mine litt for mye vekk fra den sia her, og hva var resultetet? jo; plutselig hadde ceres 200 flere poster fler enn meg isteden for 100
*ta seg selv i nakken*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det er jeg evig enig i. Men jeg regner egentlig ikke med at det skal være så mye liv her egentlig - det er tross alt bare ca. 20 aktive medlemmer, og det skal mye til at en eller flere av dem til en hver tid skal lese WoT - og uten lesing skal man jo være incanus for å få pressa ut en relevant post.Faile wrote:er litt trist da, når GoS tråden er den eneste aktive på Wot delen, og omtrent på resten også!
For min del regner jeg med å komme sterkere tilbake etter juleferien, når jeg begynner på Tidshjulet igjen, for fjerde gang.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Topic:
Har ikkje noko spesielt mot den tråden, men som eg sa ein stad, so er det ganske praktisk med ein IRC-kanal for dei som er med, iallfall for planlegging av taktikk osb.
Off-topic:
Har ikkje noko spesielt mot den tråden, men som eg sa ein stad, so er det ganske praktisk med ein IRC-kanal for dei som er med, iallfall for planlegging av taktikk osb.
Off-topic:
Det går an å finne ut ting på relativt kort tid, utan å lese alle bøkene for å gjere det. Encyclopaedia WoT og andre sider ein finn i denne tråden er veldig greie å ha. Skal eg til dømes finne ut når Ba'alzamon sa noko til Rand i ein draum, går eg inn på Encyclopaedia WoT, personprofilen til anten Rand eller Ba'alzamon, og skumles gjennom kronologien for å finne ut når det skjedde. Om det er eit sitat eg er ute etter, er det då berre å slå opp i tEotW for å finne det. Omlag slik gjer eg rett som det er iallfall...terje wrote:Det er jeg evig enig i. Men jeg regner egentlig ikke med at det skal være så mye liv her egentlig - det er tross alt bare ca. 20 aktive medlemmer, og det skal mye til at en eller flere av dem til en hver tid skal lese WoT - og uten lesing skal man jo være incanus for å få pressa ut en relevant post.
-
Fantasy Freak
- Hengiven