Game of stones

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Game of stones

Post by Ceres »

Mener ikke å være kiip... men... tenkte bare å ta opp om det virkelig er nødvendig med en tråd for dem som spiller dette spillet.
Urban tilværelse
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Nja vet ikke hvor nødvendig det er, men hvor skal vi ellers diskutere det?
Blir alt for tongvint å gjøre det på Gostones. Mulig at vi ikke har bruk for den i det hele å store når alle som vil er med i "Tidshjulet".
Da kan Ceres smile å være fornøyd :D
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Ja når alle som vil har blitt med i klanen snakker vi der istedefor...
Men d var jo greit å få greie på at spillet fantes her da!

Da kan du bare slappe av Ceres :P :wink:
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Jeg skal diskutere saken med de andre adminene; vi har fri fra skolen ons-fre.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg ser ikke helt det store problemet med det, egentlig. Alt er naturligvis opp til Admins, men så lenge vi ikke bare poster i den tråden, gjør vi vel ikke noen skade? :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

terje wrote:Jeg ser ikke helt det store problemet med det, egentlig. Alt er naturligvis opp til Admins, men så lenge vi ikke bare poster i den tråden, gjør vi vel ikke noen skade? :?
Nei, jeg bare overser den tråden, da den ikke er av interesse for meg... Ikke så stort problem for meg heller.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

For min del syns jeg det bare er positivt med den tråden. Hvis flere folk vil joine den klanen som er opprettet, er det kanskje lettest å si ifra der?

Tenkte nesten at vi kunne flytta det til rollespill forumet, men det ville nok ødelagt litt av seriøsiteten der, eller tar jeg feil?
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Det gjør selvsagt ingen skade :lol: jeg er bare ute etter å drive ugagn! :x :lol:

Neida, jeg bare syntes den var litt vel aktiv ei stund... Men for all del - det er jo fint at folk kan se at det er ei gruppe herfra som er med å spiller. No prob.
Urban tilværelse
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

er litt trist da, når GoS tråden er den eneste aktive på Wot delen, og omtrent på resten også! har nok revet øynene mine litt for mye vekk fra den sia her, og hva var resultetet? jo; plutselig hadde ceres 200 flere poster fler enn meg isteden for 100 :P *ta seg selv i nakken*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Faile wrote:er litt trist da, når GoS tråden er den eneste aktive på Wot delen, og omtrent på resten også!
Det er jeg evig enig i. Men jeg regner egentlig ikke med at det skal være så mye liv her egentlig - det er tross alt bare ca. 20 aktive medlemmer, og det skal mye til at en eller flere av dem til en hver tid skal lese WoT - og uten lesing skal man jo være incanus for å få pressa ut en relevant post.

For min del regner jeg med å komme sterkere tilbake etter juleferien, når jeg begynner på Tidshjulet igjen, for fjerde gang. :)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Tror egentlig det er nokså stiller her da det er en del som har eksamener/tentamener/oppgaver for tiden. Da må også WoT-lesinga nedprioriteres litt.. :(
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Topic:
Har ikkje noko spesielt mot den tråden, men som eg sa ein stad, so er det ganske praktisk med ein IRC-kanal for dei som er med, iallfall for planlegging av taktikk osb.

Off-topic:
terje wrote:Det er jeg evig enig i. Men jeg regner egentlig ikke med at det skal være så mye liv her egentlig - det er tross alt bare ca. 20 aktive medlemmer, og det skal mye til at en eller flere av dem til en hver tid skal lese WoT - og uten lesing skal man jo være incanus for å få pressa ut en relevant post.
Det går an å finne ut ting på relativt kort tid, utan å lese alle bøkene for å gjere det. Encyclopaedia WoT og andre sider ein finn i denne tråden er veldig greie å ha. Skal eg til dømes finne ut når Ba'alzamon sa noko til Rand i ein draum, går eg inn på Encyclopaedia WoT, personprofilen til anten Rand eller Ba'alzamon, og skumles gjennom kronologien for å finne ut når det skjedde. Om det er eit sitat eg er ute etter, er det då berre å slå opp i tEotW for å finne det. Omlag slik gjer eg rett som det er iallfall...
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Nå har vi en annen side vi kan prate på, Ceres, så nå blir d sikkert ikke så mye prat på GoS tråden her!!!! :wink:
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

kanskje lurt å bare stenge hele tråden da...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Fantasy Freak
Hengiven
Hengiven

Post by Fantasy Freak »

Legg ut URL til den norske klan forumet og steng topicen?
Post Reply