Dataspill og andre spill!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvilket cs spill er best?

cs 1.5
1
6%
cs 1.6
6
35%
cs condition-zero
2
12%
cs source
8
47%
 
Total votes: 17

davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Zarazel wrote:En sånn har jeg på skolen min. Han er "syk" dager i strekk, går bare hjem når han ikke gidder å være mer på skolen...og hjemme spiller han bare WoW. Men til tross for at han sitter foran datamaskinen og spiller på engelsk konstant er han veldig dårlig i engelsk.

Han er rar.

Man blir ikke god i engelsk av å spille WoW. det er for mange forkortelser som blir brukt og det er ingen som retter på deg hvis du gjør noe feil.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Zarazel
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 17
Joined: Wed Jul 11, 2007 9:24
Location: Den store byen i vest

Post by Zarazel »

Jo, men alle questintroene og det NPCer sier er på korrekt engelsk.
Men selv om man sier m8 og gr8 greier man å snakke med folk, om enn på forkortet engelsk.
Life is a beach, then you're sushi.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Men at du blir en idiot av det, er helt sikkert.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Tror dere at WoT blir noe bra som spill??
Tror ikke jeg..får sikkert dårlig grafikk og handlingspunkt osv men ville likt å høre deres mening :wink:
Zarazel
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 17
Joined: Wed Jul 11, 2007 9:24
Location: Den store byen i vest

Post by Zarazel »

Kjetil wrote:Men at du blir en idiot av det, er helt sikkert.
Så absolutt. Å gå rundt å kalle alle mulige folk for "m8" blir man ikke akkurat sunn av.
Life is a beach, then you're sushi.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Chiad wrote:Tror dere at WoT blir noe bra som spill??
Tror ikke jeg..får sikkert dårlig grafikk og handlingspunkt osv men ville likt å høre deres mening :wink:
Blir? Det er allerede laga et spill av det.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

Faile; kan du legge en Link til omtale, nedlasting osv da??
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Er det allerede laga et spill! det visste jeg ikke :oops:
Vet du om det er noe bra, kan du legge ut en link eller no sånt?
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Her er det. Det skal ikke lastes ned, men kjøpes. Har ikke hørt så mye bra om det, mener at Ashie har spillet det.

Har forresten rundet hele Might and Magic 8 i sommer. En av mine favoritter, men litt for lett.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Wolfbrother wrote:Her er det. Det skal ikke lastes ned, men kjøpes. Har ikke hørt så mye bra om det, mener at Ashie har spillet det.
Trur eg kjøpte det ein gong for mange herrens år sidan, men må ha vore heller lite imponert, for kan knapt hugse å ha brukt det.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

99 dollar :shock:

Tror ikke jeg kjøper det med det første.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Zarazel
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 17
Joined: Wed Jul 11, 2007 9:24
Location: Den store byen i vest

Post by Zarazel »

Er det ikke det spillet der du var en vokter og gikk rundt og slaktet myrdraaler i Tar Valon eller noe sånt?
Life is a beach, then you're sushi.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

I've got it! :D 8)

Har runda det, dog med hjelp av ein walktrough på ein ''boss'' som er totalt umogleg utan å vita eit par knep.
Kjøpte det via qxl.no og det var ikkje bruka. Sikkert ein som fekk bra pris på å kaupe 3 stykk ein stad, og selde dei to andre.
Syns det var bra eg då, men har ikkje spela veldig mykje RPG.

Historia går ut på at du er ei Aes Sedai, huskar ikkje namn, og så skal du jakte på en av Forsakens (om eg ikkje hugsar feil, eller så var det ein av dei høgare DFane). På vegen møter ein masse trolloc's og mørkefrendar. Er to år sidan eg spela det no, så hugsar ikkje så stort. Men hugsar at eg blei veldig overraska over kor bra grafikk det er på det i forhold til att det er heile 10 år gamalt no!

Ingen av Randland karakterane er med, utanom Forsakens. Alle er ukjende, noko som er bra, sidan det ikkje kan forstyrre noko i RJs historikk.
Det som er kult er att ein brukar det meste av spellane og slikt som er beskrive i bøkene.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

Pedron Naill wrote: Navn: Thongrim
Level: 62
class: Night elf, Hunter
server: Alonsus
oppdatering :)

Navn: Thongrim
Level: 70
Class: Night Elf, Hunter
Server: Alonsus


og jeg har ett par stykker, lvl 26, 31, 19, 19, 15(skal bli 19) og en lvl 7 jeg har nettopp begynt på...
lvl19 folka er PvP folk, dvs Player VS Player i Battleground (Warsong Gulch, for dem som vet hva det er :roll:)
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Sammael
Soldat
Soldat
Posts: 71
Joined: Wed Dec 21, 2005 0:31
Location: Zeal

Post by Sammael »

Twinket til det maksimale antar jeg? :P

Har spilt The Godfather i det siste, og liker det svært godt.
Elsker å troppe inn i en butikk og true til meg beskyttelsespenger. :D

Også cool at de har fått med seg blant annet James Caan og Robert Duvall sine stemmer til sine respektive karakterer.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:

Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Post Reply