Dataspill og andre spill!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply

Hvilket cs spill er best?

cs 1.5
1
6%
cs 1.6
6
35%
cs condition-zero
2
12%
cs source
8
47%
 
Total votes: 17

DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Dataspill og andre spill!

Post by DucKfish »

Driver å spiller litt dataspill "iblant" og lurer på om d er andre som driver med d som òg er på forumet her??

Tenkte jeg skulle prøve å lage en avstemning og..

Hvilke av counter-strike spillene liker dere best??

Jeg liker best cs 1.6 for d er d jeg har spillt mest :P
Syns liksom source blir så rart. :? Er god grafikk og alt d der, men blir liksom så annerledes enn cs 1.6..

Her kan dere og snakke om alle andre spill dere vil, og diskutere dem!
Last edited by DucKfish on Mon Dec 26, 2005 18:14, edited 1 time in total.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Har egentlig ikke spilt så veldig mye CS(veldig lite faktisk), og spiller heller ikke så mye spill i dag, da pc'n min ikke har helt kompatibel med nyere spill. Holder meg til playstation jeg. :wink:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Fantasy Freak
Hengiven
Hengiven
Posts: 154
Joined: Sat Aug 06, 2005 17:01
Location: Skjær ved Stavanger

Post by Fantasy Freak »

Liker egentlig ikke CS men har brukt litt for mye tid på 1.6...
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

Noen her som har spillt "Soldat"??
D er et 2D spill som man kan spille på nettt og sånn!!! :D Veldig morro igrunnen!!!! :lol:
Man kan ha mange forskjellige våpen og spille typer (f.eks. capture th flag og deathmacht ol.)

Absolutt noe man bør prøve, viss du er litt spill interisert!!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Har prøvd det, men det falt liksom ikke helt i smak.

CS har jeg forøvrig aldri spilt. Holder meg helst til gode gamle TBS'er (Heroes, Civ II, SMAC), samt rollespill (NWN), Hack'n'Slash (Diablo II, The Bard's Tale) og adventure (Monkey, Bud Tucker, Gabriel Knight, og en haug andre).

Er "aktiv" på to Heroes-forumer, samt et SMAC-subforum på et Civ-forum. Men spiller veldig lite dataspill for tida. Har mer enn nok med å henge med her. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

Hehe nei d er jo litt...*lete etter ord*...... jalla :lol: Men syns d er litt kult når jeg har spillt andre spill litt for masse :P (og musikken man kan høre på der blir man fort sprø av :D

ja jeg og spiller en del strategi spill. Slik som Ager of Empire 2 og sånn :D (har ikke skaffa meg nyste enda :cry: ) Og selføgelig Heroes 2 og 3, d var spesielt populært når man var litt mindre faktisk. Jeg og søskenbarnet mitt var helt hekta når vi var mindre :roll: :P

Er d noen her som spiller WOW her da :? Jeg spiller d ikke selv, men hadde gjort d viss d ikke hadde kosta noe. Gidder liksom ikke betale penger i måneden for å spille et spill, men d virker veldig bra da.

Er d noen som har prøvd Adventure quest da?? http://www.battleon.com/ (Fikk ikke til sånn at jeg skreiv et navn isteden for linken)
Litt små kult igrunn, men har ikke spillt d på lenge nå.

______________________________________
Btw Terje, velkommen tilbake. Har blitt litt mer futt i forumet etter du kom. Ble litt mer å lese gjennom nå :D (Fortsett med d, d oppmuntrer oss andre til å skrive mer og :wink: )
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Satt akkurat å spillte Soldat! Og på alle nettspill jeg spiller kaller jeg meg Ashaman, og så var det en som spurte om jeg hadde lest bøkene og selvsagt hadde jeg det, og det hadde han og! Artig at man finner WoT-fan over alt!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ayreon
Asha’man
Asha’man
Posts: 375
Joined: Fri Oct 07, 2005 18:06
Location: I en mørk,mørk skog, bak en mørk,mørk dør

Post by Ayreon »

Spillte litt data før, men nå spiller jeg nesten ikkeno. Når jeg ikke er spiller i band eller korps leser jeg. Må også ha min dose med tv hver dag.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Jeg har begynt å spille litt Diablo II igjen, siden jeg er desperat etter noe fantasyspill, og NWN ikke funker på den stasjonære maskina mi (jævla ...).

Spiller vanligvis ikke spill, siden jeg er opptatt her, men av og til må jeg jo bare koble av med lit hjernedød hack'n'slash...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
truls
Soldat
Soldat
Posts: 40
Joined: Sun Aug 14, 2005 0:07
Location: Lørenskog

Post by truls »

Jeg spiller for tiden Nordicmafia på internett, det er tekstbasert. Jeg lagde en egen tråd om det forøvrig.


Med korrigering fra admin, for å løse opp spam-følelsen
eLSKer
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Hjelp til med å forhindre nok en Heroes of Might and Magic-katastrofe! Signer underskriftskampanja for å utsette releasen av spillet med et par måneder, for å slippe patch- og expansion pack-helvetet fra H4!

http://www.saveheroes.org/

http://www.saveheroes.org/petition/


(Selv om du ikke spiller - ta deg tid til å signere! Vis solidaritet med en gruppe som har måttet lide mye siden Heroes 4 ble sluppet!)
after 2 years of waiting during the development of this game, 5 years since Heroes 4, and many more years for those people who played Heroes 3 last, it would be suicidial to culminate the labours of these years past in the next few weeks. Rushing this game will kill it. Let it live.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Vel, no har det seg slik at eg liker H4 veldig godt... men eg innser at eg ikkje har spelt det nok til å bli plaga særleg av eventuelle bugs.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Hehe, da er vi to. Men det er mange som liker å spille mulitplayer, og i så henseende var jo H4 ganske skuffende. Det jeg har oppfatta som problemet, er at betaen var fullstendig uspillelig, noe som ikke er så kult når spillet skal slippes om litt over en måned...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Terje wrote:Hehe, da er vi to
O.O


Og her trudde eg at ENDELEG hadde eg funne noko der me kunne vere skikkeleg ueinige. XD
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Kødder du? Heroes 4 er et av de spilla jeg har spilt mest. Rett nok på selvfiksa XL-kart, i det jeg omtaler som "egohotseatstyle", men dog.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply