Dataspill og andre spill!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvilket cs spill er best?

cs 1.5
1
6%
cs 1.6
6
35%
cs condition-zero
2
12%
cs source
8
47%
 
Total votes: 17

Azumiel
Asha’man
Asha’man
Posts: 304
Joined: Sat Sep 02, 2006 19:03

Post by Azumiel »

Akira wrote:Og hva synes du? Er det så fett som de skal ha det til?
Å ja :D
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Fikk nettop pakke fra CDON.com! NWN til 119,- sammen med et stykk Buffy. driver å tester det ut nå, og det virker lovende.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Første gang jeg spilte det, syntes jeg det var noe dritt. Nå kom jeg rett fra MM så alt virket litt rart.

For tiden har jeg drevet på med litt Football manger 07. Det er digg det.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 834
Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:

Post by Moiraine Sedai »

Følgende er en link til en side med en drøss av online rpg: http://play-free-online-games.com/games/games_rpg.html

Enjoy :D
. . .
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Er det noen som skal prøve Lord of the Rings Online?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Azumiel
Asha’man
Asha’man
Posts: 304
Joined: Sat Sep 02, 2006 19:03

Post by Azumiel »

davram bashere wrote:Er det noen som skal prøve Lord of the Rings Online?
Vurderer det, men hva er egenlig best av LOTR-MMORPG, det kommende Conan-MMORPG og WOW?
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Jeg tror alle har sine gode og dårlige sider, og det som må avgjøre om hva du synes er best er vel hva du er interessert i. Om det er LotR, Conan eller WoW-verdenen.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Ingenting, alt for tidkrevende alt sammen.


Selv om jeg har tatt meg i å prøve Oblivion i det siste, utrolig morsomt igrunn.
Sammael
Soldat
Soldat
Posts: 71
Joined: Wed Dec 21, 2005 0:31
Location: Zeal

Post by Sammael »

Det er opp til hver enkelt spiller hvor tidkrevende spillene skal være. Eksempelvis i WoW er det ingenting som tilsier at du må sitte ved maskinen hele dagen for å i det heletatt fungere i spillet. De som spiller mest er nok de som Raider veldig mye og hardcore Arena teams.

Men det avhenger jo av hvilken retning man vil gå innenfor spillet, men man trenger absolutt ikke sitte flere timer i strekk for å få decent gear og våpen.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:

Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Har nå i helgen prøvd ut NWN (dvs. jeg har ikke lukket øynene på to døgn. GJESP!!!) og synes at dette er tålelig bra. Grafikken går, handlingen går, man skjønner fort hva man skal gjøre og det er noen våpen å velge imellom. Alt i alt, terningkast 4
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

NWN er jo tross alt en del år gammel, så om du ikke ble slått i bakken av grafikken, vel, så er det kanskje derfor. Test ut de to utvidelsespakkene også, begge holder høy kvalitet. Aller best er Hordes of the Underdark, her blir spillet virkelig tildelt nye dimensjoner.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Onsdag ettermiddag begynte Halo 3 Betaen. Og i dag (18.05) kom jeg endelig hjem etter å ha vært på farten, så da lasta jeg ned betaen og satte igang med å spille. Jeg kan si så mye som at dette lover bra, og Halo 3 kommer til å bli veldig pent, det er det ingen tvil om. Er ikke så veldig mye å si egentlig, siden det bare er en multiplayerbeta over xboxlive. Men fett er det uansett. For de som er kjent med de to forløperne i serien vil det ikke ta lang tid å tilpasse seg gameplayet ihvertfall.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Skal ta of få dem innstalet så snart jeg er ferdig med eksamen på torsdag. hvor urettferdig er det ikke å måtte opp i norsk. da må man jo opp TO ganger. Jeg ville ha engelsk (eller matte), men som vanlig fikk jeg ikke ønsket mitt oppfylt.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Drobsanta
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 14
Joined: Wed Jul 05, 2006 11:37

Post by Drobsanta »

davram bashere wrote:Er det noen som skal prøve Lord of the Rings Online?
Vel, jeg var med og betatestet det, og må si jeg ble velsig skuffet...
Oppdragene var kjedelige og ensformige, og grafikken var skuffende, det så ut som de prøvde å få den til å se ut som virkeligheten, men feilet ganske kraftig. (Noe av dette kan kanskje skyldes ut pcen min ikke er helt tipp-topp, men den er absolutt ikke bånn).

Jeg synes det var veldig skuffende at spillet ikke var bedre, siden jeg er en hardbarka lotr fan...

Ellers så spiller jeg en del wow, og er på den måten vant til mmorpgs, men etter min mening når ikke lotr online wow opp til knærne en gang...
Sammael
Soldat
Soldat
Posts: 71
Joined: Wed Dec 21, 2005 0:31
Location: Zeal

Post by Sammael »

Synes at oppdragene i WoW kan bli litt ensforming selv. Men XP må man jo ha :wink:

Hvordan var PvP i LOTR sammenlignet med WoW?
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:

Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Post Reply