Uoversiktlige forum?

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Uoversiktlige forum?

Post by Eivind »

Jeg og Simen kunne ikke unngå å se dette:
And wrote:Flott side, men forumet, med alle teorier, svar på spørsmål osv. blir faktisk (og desverre) litt rotete og uoversiktelig...
Dere er så flinke, alle sammen.
Vi vet at det er viktig å lytte til våre brukere, så derfor spør vi om dere deler samme erfaring som And. Jeg vet ikke helt hva han sikter til, skulle forumene vært delt inn i flere/færre kategorier, eller er det rett og slett bare vanskelig å finne info i de eksisterende trådene?

Alle innspill mottas med takk ;)
Last edited by Eivind on Wed Jan 18, 2006 13:01, edited 1 time in total.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

synes ikke siden er uoversiktelig jeg.

kunne kanskje ha delt inn litt på wot delen, mht teoriene, hvilke tema de kommer under, men det er da også det eneste som jeg klarer å tenke ut...(og ser ikke på det som noe problem egentlig)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Det kan vel være vanskelig å komme utenfra og begynne "forfra" antar jeg. Men jeg må si jeg er veldig fornøyd. Det viktigste er jo klokkene, da. Advarer dere med å dele opp for mye, blir ikke bedre av underkatogorier og kategorier for underkategoriene igjen... Muligens kunne dere opprettet en kategori for "gamle/stengte tråder" der tråder som ikke hadde blitt diskutert i på 2 mnd pluss minus ble liggende...
Urban tilværelse
finduz
Centurion
Centurion

Post by finduz »

Syns siden er fint oppdelt jeg. Hvertfall WoT delen.
Men savner et par funksjoner som å kunne se hvilke tråder du har svart i, og en "Mine innlegg" funksjon som du har på dette forumet, der bruker jeg den hele tiden.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Du er den andre personen som savner denne funksjonen. Men ta det med ro, den er der. På hovedsiden, oppe til høyre, trykker du på "Vis dine egne innlegg" ;)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg har riktignok vært her siden oppstarten, og er av den grunn ikke helt kompetent til å besvare spørsmålet, men jeg synes nå det er helt OK. Det eneste som kunne legges til, er vel en advarsel i beskrivelsen av Teoriforumet, om at her er det fritt fram for spoilere...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Synes sida er tipp-topp jeg. Kan egentlig ikke finne noe å sette fingern på. Fint og oversiktlig, og det er enkelt å se hvilke tråder det nylig er postet i o.l. (Noen forum er rotetet her, og det blir bare forvirrende)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Jeg syns det er helt greit jeg! Men syns og det var litt vanskelig å finne fram i starten! Men man venner seg fort til å finne fram!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
finduz
Centurion
Centurion

Post by finduz »

Eivind wrote:Du er den andre personen som savner denne funksjonen. Men ta det med ro, den er der. På hovedsiden, oppe til høyre, trykker du på "Vis dine egne innlegg" ;)
:lol: Der ja. Den var jo så liten at jeg ikke så den. :P
ludde
Hengiven
Hengiven

hmm

Post by ludde »

syns i grunn den er det motsatte av rotete. Mulig det er fordi at det ikke er delt opp i en haug av forum. Den har en wot del, en del som omhandler siden, og en del som omhandler alt annet enn det og wot. Alt får til og med plass på en side (altså at du slipper å rulle på musa for å se alt.) Behaglige farger, ikke vissvass av reklamer som forstyrrer over alt så du lurer på hvor du skal trykke. Alt i alt en bra side.
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirik »

jeg synes den er ryddig, da jeg startet for noen uker siden fant jeg lett fram :D :D :D
Lotus
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Lotus »

Jeg er ny her og tar det som en selvfølge at jeg må kikke litt rundt for å orientere meg. Det eneste jeg lette litt etter var en forumFAQ. Mange har den som en egen tråd. Jeg ble litt i overkant flau da jeg langt om lenge trykte på 'Hjelp', og fant det jeg lette etter. :oops:
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Hm, hva for no nyttige ting stod det der? For å være helt ærlig så har jeg nesten ikke sett på den FAQen, bortsett fra at den har veldig dårlig språk.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

For en utrolig flott oversikt! Har aldri hatt behov for å slå opp i Hjelp før, men her står det jo massevis. Hm...

(Hehe... språket, ja...)
Urban tilværelse
Lotus
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Lotus »

Nei, du har ett poeng der. Det jeg lette etter var vel egentlig en FAQ som var mer tilpasset dette forumet. Det jeg ville ha svar på var vel hvordan jeg valgte den mørke side. Det svaret fant jeg en annen plass. Det er jo ikke sikkert det er behov for en slik FAQ, men det kan jo være interessant å høre andres mening om det, og da spesielt de nye brukerne.

Hilsen "Let og du skal finne" :wink:
Post Reply