And wrote:Flott side, men forumet, med alle teorier, svar på spørsmål osv. blir faktisk (og desverre) litt rotete og uoversiktelig...
Dere er så flinke, alle sammen.
Vi vet at det er viktig å lytte til våre brukere, så derfor spør vi om dere deler samme erfaring som And. Jeg vet ikke helt hva han sikter til, skulle forumene vært delt inn i flere/færre kategorier, eller er det rett og slett bare vanskelig å finne info i de eksisterende trådene?
Alle innspill mottas med takk
Last edited by Eivind on Wed Jan 18, 2006 13:01, edited 1 time in total.
kunne kanskje ha delt inn litt på wot delen, mht teoriene, hvilke tema de kommer under, men det er da også det eneste som jeg klarer å tenke ut...(og ser ikke på det som noe problem egentlig)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Det kan vel være vanskelig å komme utenfra og begynne "forfra" antar jeg. Men jeg må si jeg er veldig fornøyd. Det viktigste er jo klokkene, da. Advarer dere med å dele opp for mye, blir ikke bedre av underkatogorier og kategorier for underkategoriene igjen... Muligens kunne dere opprettet en kategori for "gamle/stengte tråder" der tråder som ikke hadde blitt diskutert i på 2 mnd pluss minus ble liggende...
Syns siden er fint oppdelt jeg. Hvertfall WoT delen.
Men savner et par funksjoner som å kunne se hvilke tråder du har svart i, og en "Mine innlegg" funksjon som du har på dette forumet, der bruker jeg den hele tiden.
Du er den andre personen som savner denne funksjonen. Men ta det med ro, den er der. På hovedsiden, oppe til høyre, trykker du på "Vis dine egne innlegg"
Jeg har riktignok vært her siden oppstarten, og er av den grunn ikke helt kompetent til å besvare spørsmålet, men jeg synes nå det er helt OK. Det eneste som kunne legges til, er vel en advarsel i beskrivelsen av Teoriforumet, om at her er det fritt fram for spoilere...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Synes sida er tipp-topp jeg. Kan egentlig ikke finne noe å sette fingern på. Fint og oversiktlig, og det er enkelt å se hvilke tråder det nylig er postet i o.l. (Noen forum er rotetet her, og det blir bare forvirrende)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Eivind wrote:Du er den andre personen som savner denne funksjonen. Men ta det med ro, den er der. På hovedsiden, oppe til høyre, trykker du på "Vis dine egne innlegg"
syns i grunn den er det motsatte av rotete. Mulig det er fordi at det ikke er delt opp i en haug av forum. Den har en wot del, en del som omhandler siden, og en del som omhandler alt annet enn det og wot. Alt får til og med plass på en side (altså at du slipper å rulle på musa for å se alt.) Behaglige farger, ikke vissvass av reklamer som forstyrrer over alt så du lurer på hvor du skal trykke. Alt i alt en bra side.
Jeg er ny her og tar det som en selvfølge at jeg må kikke litt rundt for å orientere meg. Det eneste jeg lette litt etter var en forumFAQ. Mange har den som en egen tråd. Jeg ble litt i overkant flau da jeg langt om lenge trykte på 'Hjelp', og fant det jeg lette etter.
Nei, du har ett poeng der. Det jeg lette etter var vel egentlig en FAQ som var mer tilpasset dette forumet. Det jeg ville ha svar på var vel hvordan jeg valgte den mørke side. Det svaret fant jeg en annen plass. Det er jo ikke sikkert det er behov for en slik FAQ, men det kan jo være interessant å høre andres mening om det, og da spesielt de nye brukerne.