Publisitet

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

WoT var det første fantasy verket jeg begynte å lese. Har lest endel siden uten å få den store følelsen av litterære underverker. Resten av det jeg har lest blir bare ... tja... vet ikke helt hva jeg skal si...

Bruno? Åå... hvorfor kan jeg ikke være Copernicus?

Hehe... dette innlegget kommer dere admins til å like.... litt avsporet muligens? :lol:
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Ceres wrote:WoT var det første fantasy verket jeg begynte å lese. Har lest endel siden uten å få den store følelsen av litterære underverker. Resten av det jeg har lest blir bare ... tja... vet ikke helt hva jeg skal si...

Bruno? Åå... hvorfor kan jeg ikke være Copernicus?

Hehe... dette innlegget kommer dere admins til å like.... litt avsporet muligens? :lol:
Bare stopp nå, så er det greit ;)
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

har dere laget bokmerker, eller var dette bare en ide som aldri ble fullført?? hadde vært veldig morro om d ble noe av denne ideen, hadde iallfall ikke trengt å bruke allslags papirlapper å kviteringer slik jeg gjør nå!!!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

ashaman17 wrote:har dere laget bokmerker, eller var dette bare en ide som aldri ble fullført?? hadde vært veldig morro om d ble noe av denne ideen, hadde iallfall ikke trengt å bruke allslags papirlapper å kviteringer slik jeg gjør nå!!!!!
Vi har laget et motiv som kan trykkes på bokmerkene, men vi har ikke trykket opp noen eksemplarer enda. Vi vil kanskje begynne å "produsere" bokmerker om en stund, så ha tålmodighet ;)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Hehe, dere kunne jo startet en liten WoT-industri. Hvem vet, hadde dere klart å holdt den liten nok, kunne det jo hende at RJ (og viktigere: advokatene hans) ikke fikk greie på det... :roll:

Men jeg ser at Wotmania selger WoTmania-merchandise, så hvis dere blir store nok...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Treveler
Hengiven
Hengiven
Posts: 239
Joined: Sun May 29, 2005 22:35
Location: Bergen

Post by Treveler »

La til en ekstern link til wikipedia, kanskje internetts største oppslagsverk. Se nederst på external links! :)

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wheel_ ... rnal_links
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Takk, det var hyggelig gjort av deg :)

Nå, hvis b-one bare hadde hatt bedre statistikk, så kunne vi sett hvor mange som kom derfra :roll:
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Jeg la til url-en hit i sig'en min på wotmania - men jeg skriver ikke så mye der, og de få jeg faktisk skriver er som regel i OF, der det ikke nødvendigvis er så stor begeistring for WoT....


Men, men. Alle monner drar. :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Kom akkurat til å kikke på "hovedsida" til fantasyforumet.net, og der la jeg merke til noe opprørende!

Image

http://fantasyforumet.net/

Dere må jo for Guds skyld ordne dere et banner til slik bruk! :o
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Hehe, ja kanskje det. Men jeg har lest litt om SEO (Search Engine Optimization) i det siste, og en tekstlink er bedre enn en bildelink med alt og title attributt.

Men, nå sliter ikke vi akkurat på søkeordet tidshjulet, så får se om vi får lagd en slik knapp.
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Det har vært litt snakk om bokmerker og slikt i denne tråden, og etter å ha saumfart de uendelig mange wot-mappene på pcen min, fant jeg ett og annet jeg kunne tenke meg å publisere.

Først og fremst bokmerket jeg en gang lagde i 2004:

Image

For større bilde, se HER.

Ellers et annet artig bilde jeg lagde, også i 2004, -nemlig WoP - Wheel of Possibilities som er en ganske så intern spøk om kjærlighet o.l. Derfor har det blitt litt sensurert. Legg merke til hjulet, mye arbeid er blitt lagt ned for å "gni" :wink: Ellers ser jeg det er litt skrivefeil i bildet, men men.

Image

For større bilde, se HER.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Angående banneret på fantasyforumet.net, så er ikke dette noe vi prioriterer. Fantasyforumet har svært liten aktivitet, så vil nok ikke trekke så mange allikevel.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Godt poeng.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Simen wrote:Image
veldig fint, bare en liten ting: står tidshjulet.no isteden for tidshjulet.net :wink:
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Hehe ja, gammelt bilde. Det var mens vi hadde www.angelfire.com/dragon2/tidsjulet eller noe :o
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Post Reply