...Hadde tenkt og skrive no her for noen timer siden, men blei plutselig villedet av nyheter fra Jordan con og blei sittende noen timer med det! ...
Såååå jeg kan vel presentere meg nå.
Navn: Erik
Fra: Dagali (i utkanten av hallingdal)
(ja, brukernavnet mitt var en litt dårlig sammenkobling av de to. Jeg er dårlig på navn...)
Utdanning? medier og kommunikasjon, tredje året på vidaregåande skule.
favorittbok: Vel, jeg leser veldig lite, så det er ikke så vanskelig og velge favoritt bok. Wot!
Nerde interesser: Tvspill. Spesielt litt eldre spill, liker også Manga veldig godt og trener for tiden martial arts. Så kommer så klart tidshjulet, og disse tingene er, for og si det mildt, hele livet mitt. Så har ikke noe hobbyer som sjangre. Eller hørleis enn det kan defineres. samma det!
Uff, har virkelig ikke noe mer og si om meg. Har vært noe her før faktisk, i 2007 eller noe sånt da jeg leita etter norske wot siden, men jeg antar dette er den eneste som finnes av noe størrelse.
å å! jeg har lest tidshjulet bare en gang igjennom faktisk, siden 2005, men har lest noen av bøkene flere ganger. (i tillegg til Light Butler sin re read da) Driver på og leser The Gathering storm for andre gang nå.