Page 1 of 2

Idol 2006

Posted: Fri Mar 03, 2006 19:45
by Ceres
Vel - hvem vinner denne sesongen? Sitter og ser på første finalerunde, og hehe... Han sørlendingen - Anders - synger så surt! Æsj og fysj.

Ser at Vivian er bygd opp som favoritt, samt Ørjan. Så bare 2 semifinaler, og husker at han Jonas sang Hurt utrolig bra. Han heier jeg på... enda i hvert fall!

Posted: Fri Mar 03, 2006 19:55
by Akira
Ingen vinner. Melder du deg på er du *host*taper*host*. :lol:

Posted: Fri Mar 03, 2006 20:25
by Ceres
Hva er grunnen til denne missnøyen?

Huff, flere og flere som synger falskt her. Beste hittil - eller kanskje eneste brukbare - er han Winsu eller noe sånt. Det er virkelig mange av disse som ikke burde vært i finalen!

Posted: Fri Mar 03, 2006 20:30
by Damien Frost
Synes dette er veldig dårlig jeg altså. Hvis vi skal dømme ut fra prestasjonene i kveld, er det vel bare 3-4 stykker som faktisk burde være i denne finalen.

Posted: Fri Mar 03, 2006 21:54
by Ceres
Jepp. Disse skuffet ikke så alt for mye: Winsu, Martine ( ? ), Jonas og han typen til Vivian. I tillegg var Ørjan og Stine ok, og jeg kan til nød godta Vivian.

Posted: Fri Mar 03, 2006 22:10
by Damien Frost
Martine? eller Marita? Husker ikke navnene på de enda jeg heller da. Men jeg hadde da virkelig håpet at Audun skulle ryke i kveld jeg da. Synes han har gjordt det dårlig hele tiden. Jonas må da nesten være den beste i kveld spør du meg. Imponert av han, spesielt siden vi nesten ikke har sett noen av han til nå.

Posted: Fri Mar 03, 2006 22:22
by Ceres
Nja, Marita het hun vel kanskje ja... Og ja, Jonas synger bra han. Valgt litt feil sang i dag synes jeg. Vanskelig å ta den helt hjem. Men ok. Hadde håpet Anders røyk, jeg, eller Iselin. Herrejemeni for noe greier de har dradd fram der altså!

Men for all del - ho som røyk hadde jo heller ikke noe sjans til å vinne.

Posted: Sat Mar 04, 2006 1:20
by Simen
Vivian og Ørjan er jo som sagt de to favorittene, men mine to er nå Jonas, som sang en helt utrolig Hurt og veldig bra i kveld, samt Marita, med kjempe-Desperado og nydelig i kveld. Dessuten har begge vært litt underdogs, så det er litt kult.

Posted: Sat Mar 04, 2006 19:14
by Ayreon
Det er to problemer med Idol som gjør at jeg ikke ser på det: De har laget alt for mange sesonger, så alle de som kunne synge var med i de første sesongene. Det er nesten bare fjortis-jenter som ser på det, og de stemmer bare på de som de syntes er "skjekke". Idol i fjor var jo et lite unntak da...

Posted: Sat Mar 04, 2006 19:21
by Eivind
Jeg har ikke fulgt med på idol noe særlig, men i går så syns jeg hun nordlendinga sang bra. Men, er det noen som har lagt merke til at det ser ut som gjennomsnittsalderen på deltakerne har blitt lavere for hvert år?

Posted: Sat Mar 04, 2006 19:26
by Ayreon
Ja. Min teori er at alle over 16 som "kan" synge og vil være med på Idol, allerede har vært med.

Posted: Sat Mar 04, 2006 20:23
by Terje
Hvorfor ser folk på sånt som dette?

Posted: Sat Mar 04, 2006 20:35
by Kjetil
Har jeg og problemer med å forstå. Kan vel skjønne at folk ser på det, om det du ikke har noe bedre å gjøre en kveld, men at idol kan være toppen av lykke på en fredag har jeg vanskelig får å skjønne.

Posted: Sat Mar 04, 2006 21:18
by Ashaman
Det er morro i starten da! Når folk synger drit falskt! Jeg så på da, men ikke nå lenger!

Posted: Sat Mar 04, 2006 21:21
by Loki
Terje wrote:Hvorfor ser folk på sånt som dette?
Forhåpentlegvis fordi det får dei til å føle seg overlegne og verdifulle samanlikna med menneska på skjermen.


Dersom det er ein annan grunn, vil råde dykk til å ikkje fortelle meg den. Det vil berre få meg til å føle meg overlegen og verdifull samanlikna med dykk...