Page 1 of 1

Emne for de som liker å hoppe mellom emner

Posted: Sat Mar 04, 2006 23:27
by Rambomons
Hvorfor jeg starter dette vet jeg ikke? Om det vil bli noe av vet jeg heller ikke, men jeg skriver likevel. Jeg liker veldig godt å hoppe mellom forskjellige emner i en liten samtale. Da må samtalepartnerne være oppmerksomme. Hvis ikke kan de plutselig ha gått glipp av viktige ting i flere emner, og med det så kan man prate om emner som opptar alle i en gruppe. Jeg må innrømme at jeg selv ikke får med meg alt hele tiden, men jeg prøver så godt jeg kan. I tillegg har jeg problemer med hørselen. Eller det kan være at jeg lager meg problemer med hørselen. Noen ganger, eller rettere sagt ofte, stenger jeg alt ute. Dette skaper både frustrasjon hos foreldrene mine, brødre, medelever, venner og lærere.

Posted: Sat Mar 04, 2006 23:34
by Eivind
Selv om forumet heter småprat, så betyr ikke det at man kan lage tråder om hva som helst. Denne blir for meningsløs.