Page 1 of 3

Sivil status

Posted: Wed Mar 08, 2006 19:30
by Sauegjeteren
Nå må jeg bare skrive for å ha noe å gjøre. Så lurer jeg jo på hva snittalderen her er også da. Og hva folk driver med og sånt. Mistenker at det er en del skoleelever/studenter her.

Jeg er selv 14 år og går i 9. klasse på ungdomskolen.

Posted: Wed Mar 08, 2006 19:35
by Katten
Jeg er 12 og går i 7. klasse på barneskolen.

Posted: Wed Mar 08, 2006 19:40
by DucKfish
Tror d er laget en sånn tråd før.. her er link

Posted: Wed Mar 08, 2006 19:46
by aviendha
weeeeeee :D er også 14(snart 15 :P) år og går i 9.

Posted: Wed Mar 08, 2006 19:47
by DucKfish
WeeEEeee er 15 (bare vert det i fire dager da, men) og går i 9. klasse :P :D

Posted: Wed Mar 08, 2006 19:52
by aviendha
blir 15 om nøyakti 3 uker.weeeeeeeeeee! :P

Posted: Wed Mar 08, 2006 20:09
by Ashaman
Er 17 år, og går på VK1 Tømrer.
Er for tiden ute i utplassering, og er i et tradisjonbygg firma.

Posted: Wed Mar 08, 2006 20:10
by Kjetil
Jeg har blitt 21 siden den gang, juhu.

Posted: Wed Mar 08, 2006 20:36
by Damien Frost
Har vel aldri greid å skrive i den andre tråden jeg, selv om jeg har tenkt å gjøre det mange ganger. Så da kan jeg vel bare slenge meg inn her da, til jeg klarer å få gjort det. Jeg er 21 år(22 om et par uker, skrekk og gru!!). Føler meg nesten litt gammel her.. :lol:

Posted: Wed Mar 08, 2006 21:09
by Terje
1985-modell, student.

Slo meg nettopp at attpåklattbrødrene til enkelte av de gamle kameratene mine er sånn rundt 14 nå. Skummel tanke...

Posted: Wed Mar 08, 2006 22:44
by Akira
18 her. ROCK ON! :twisted:

Posted: Wed Mar 08, 2006 22:46
by Ceres
Enda en '85er.

Ganske mange under sytten her synes jeg...

Posted: Thu Mar 09, 2006 0:49
by Loki
1984 (dog i desember, så for å finne alderen min må ein vanlegvis rekne som om eg er fødd i 85 :P), student. ("Student" betyr her meir eller mindre at eg surfer nettet, skriv lange, meiningslause paranteser på forum rundt om kring, og ser tv-serier i eit halvt år i strekk, og så leverer eit par eksamensoppgåver)

Posted: Thu Mar 09, 2006 15:54
by Marith
18 her, GK allmenne fag.

Posted: Thu Mar 09, 2006 20:00
by Fantasy Freak
Er med i den gjengen som skriver i starten.

Snart 15 år, 9. klasse.