HEHE, da ulv og sau knytta tau. Så ønsker jeg alle lykke til, og måtte den beste vinne.Wolfbrother wrote:Er ikke helt sikker på hva du mente Sauegjeteren Men er rimelig sikker på at vi vinner. Vi har jo oss
WoT-Robinson – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
- Sauegjeter
-
- Sauegjeter
-
- Sauegjeter
-
- Den Fortapte
Det er veldig synd å høre Wolfie, men det passer aldri for alle... Jeg og Faile er begge litt busy i helga, og vi satte derfor fristen på mandag.
Du og laget ditt får jobbe fram til søndag da vet du, du får hjelpe dem så godt du kan. Du får også lage en sang og en tegning og sende inn før du drar. Om dere vinner eller ikke finner du jo ut når du kommer tilbake, eller eventuelt når du sitter på en net-kafe i Tyskland...
Du og laget ditt får jobbe fram til søndag da vet du, du får hjelpe dem så godt du kan. Du får også lage en sang og en tegning og sende inn før du drar. Om dere vinner eller ikke finner du jo ut når du kommer tilbake, eller eventuelt når du sitter på en net-kafe i Tyskland...
Urban tilværelse
-
- Den Fortapte
-
- Den Fortapte
ser forresten at spørsmålet om klondyke perioden må ut, pga at ingen på matt sitt lag var der, og det finnes ingen tråder igjen som besvarer dette nøyaktig. kommer vel opp med et nytt imorgen en gang.
for dere som lurte var det snakk om en tråd som het "personen under meg" jeg påstod jeg var svart ajah. også gikk ting slag i slag. mørkefrendgruppa ble opprettet, klondykeperioden herjet villt, for så å dø da amdins tok tak i skuldra våres og gav oss en skikkelig på øra. hadde de ikke gjort det hadde vi ikke hatt noe forum idag.
som et resultat av dette oppstod også RPget.
for dere som lurte var det snakk om en tråd som het "personen under meg" jeg påstod jeg var svart ajah. også gikk ting slag i slag. mørkefrendgruppa ble opprettet, klondykeperioden herjet villt, for så å dø da amdins tok tak i skuldra våres og gav oss en skikkelig på øra. hadde de ikke gjort det hadde vi ikke hatt noe forum idag.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
- Den Fortapte
Hey! Loki var da på forumet også da, om jeg ikke tar feil?Faile wrote:ser forresten at spørsmålet om klondyke perioden må ut, pga at ingen på matt sitt lag var der, og det finnes ingen tråder igjen som besvarer dette nøyaktig. kommer vel opp med et nytt imorgen en gang.
Urban tilværelse