Har nå lagd en «Siste fra forumet» boks på hovedsiden, under sitatboksen, slik at forumet blir en mer integrert del av hovedsiden. Linken tar deg til siste innlegg i tråden, og den tar ikke med innlegg fra annet kategorien.
Last edited by Eivind on Thu Apr 27, 2006 20:20, edited 1 time in total.
Jepp, var ikke no vanskelig å lage heller. Skal flytte den over til andre siden i den nærmeste tiden, vi admins føler den hører mer hjemme der, som en forlengelse av menyen.
Det hadde ikke vært en idé å begrense trådene som vises på "Siste fra forumet" til WoT-relaterte tråder? Altså ikke vist tråder fra Småprat, Andre bøker, Kunngjøringer, eller Tilbakemeldinger? Dersom det er mulig?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Altså som et slik utstikk som det er på steder og personer?
Og jeg mistenker at det ikke blir for mye oppdatering av den tråden hvis det bare er WoT-trådene som blir lagt merke til. Men for all del, jeg er for det.
Underforstått, det er for lite aktivitet på disse forumene.
Sauegjeteren wrote:Altså som et slik utstikk som det er på steder og personer?
Og jeg mistenker at det ikke blir for mye oppdatering av den tråden hvis det bare er WoT-trådene som blir lagt merke til. Men for all del, jeg er for det.
Underforstått, det er for lite aktivitet på disse forumene.
Synd å si det; men jeg vil si at alt du sier her er ren sprøyt.
1) Selvsagt vil den ikke bli et utstikk i menyen, vi vil bare plassere boksen slik den er nå under menyen.
2) Det er flere innlegg om dagen på WoT-forumene enn det har vært på lenge, selv om vi selvsagt kunne ønsket oss enda mer. Blir nok av oppdateringer hvertfall.
3) Jeg synes aktiviteten på forumet er bedre enn noen gang, selv om store deler av dette foregår på småprat. Men dette er jo også ganske naturlig nå når det er en stund siden siste bok og en stund til neste igjen.