Page 1 of 3

Bursdag!

Posted: Mon Mar 20, 2006 11:32
by Faile
veit ikke hvor jeg skal sette denne, men Damien har bursdag idag! :D

lillegutten har blitt hele 22 år
gratulerer masse!

Posted: Mon Mar 20, 2006 11:43
by Damien Frost
Jo, tusen takk. (Har vel egentlig gjort det allerede, men shit au..)
Men lillegutt er jeg ikke helt sikker på... :P

Posted: Mon Mar 20, 2006 12:17
by Sauegjeteren
Grattis ja.

Posted: Mon Mar 20, 2006 12:39
by Loki
Gratulerer. :D

Posted: Mon Mar 20, 2006 13:51
by Simen
Eivind ble forøvrig 19 for litt over en uke siden, og det er fest på fredag. Alle er velkommen. :P :wink:

Posted: Mon Mar 20, 2006 14:48
by Damien Frost
Takk igjen folkens. Skulle gjerne kommet Simen, men tror nok det blir litt i lengste laget å dra. Får ta det neste gang. :wink:

Posted: Mon Mar 20, 2006 14:49
by Wolfbrother
Gratulerer :D
Og
Gratulerer med overstått :D

Posted: Mon Mar 20, 2006 15:09
by Eivind
Takk, og gratulerer med dagen Damien :)

Posted: Mon Mar 20, 2006 15:16
by Terje
God bless us, everyone! :D

Posted: Mon Mar 20, 2006 15:32
by Kjetil
Gratulerer så mye med dagen. Begynner panikken å bre seg eller?

Posted: Mon Mar 20, 2006 15:55
by Ceres
Grattis begge to...

Dersom alle skal gratuleres blir det etter hvert ganske mange slike tråder...

Posted: Mon Mar 20, 2006 16:12
by aviendha
Gratulerer :D

Posted: Mon Mar 20, 2006 16:25
by Loki
Terje wrote:God bless us, everyone! :D
Next, he'll be wearing crutches, poor-man's clothing, and speaking in a weakly, boyish voice custom-made for inspiring sympathy. :lol:

Posted: Mon Mar 20, 2006 17:13
by Akira
Gratulerer med dagen. Hvor er festen? Og når? Skal han ha presang? i så fall, hva vil han ha? Og nok en gang, gratulerer.

Posted: Mon Mar 20, 2006 17:32
by Sammael
Gratulerer :D