Page 1 of 3
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:06
by Sauegjeteren
Hjelp! Jeg søker på jobb i Pryo-uka og har fått avslag på tre teater i Oslo allerede, og har søkt på 3-4 til i kveld. Men jeg er ikke sikker på om det er nok. Innspill?
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:17
by Ceres
Hva er pryo-uka?
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:23
by Sauegjeteren
PRaktiskYRkesorientering. Vi skal være utplassert et sted i ei uke. For å lære å arbeide eller noe slik.
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:25
by Ceres
Har du planer om å tre inn i teaterverdenen? Skuespiller-ønsker?
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:28
by Sauegjeteren
Har det ja. Men jeg vet ikke om jeg er god nok eller hvordan det er. Hvis ikke får jeg falle tilbake på gardbruker.
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:30
by Ceres
Hm... ja... Uansett hva slags jobb man søker er det alltid greit å ringe eller møte opp selv og prate med folket som bestemmer... Gir dem et ansikt å tenke tilbake på...
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:34
by Sauegjeteren
Javist ja. Det er bare 18 mil hver vei. Men de jeg har fått avslag fra så langt har ikke slike tid til meg. Så håper jeg på bedre lykke med resten. Var så desperat at jeg tilogmed søkte på Den Norske Opera.
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:35
by Stine
kanskje du kan gjøre ettellerannet på teaterhøgskolen eller noe?
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:36
by Eivind
Opera bør du holde deg langt unna ja, mer plagsom underholdnigsform finnes knapt!
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:37
by Sauegjeteren
Hvor er det teaterhøgskoler da? Og jeg sa jeg var desp Eivind.
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:37
by Ashaman
Det er sikkert Eivind!
Men opera og metal er faktisk ei fin blanding da. Om ikkje slik hyle-opera!
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:38
by Stine
i oslo... også er det jo diverse folkehøgskoler rundt i landet med teaterlinje som du kan prøve.
Posted: Wed Mar 22, 2006 21:39
by Sauegjeteren
Takk for tipset Stine. Det skal sjekkes ut i morgen kveld da jeg får resten av avslagene mine.
Posted: Wed Mar 22, 2006 22:19
by Ceres
Eivind wrote:Opera bør du holde deg langt unna ja, mer plagsom underholdnigsform finnes knapt!
Oioioioioi... hva hører jeg??!
Finnes da slettes ingenting kjekkere enn å gå på en opera/ballett-forestilling! Gleder meg til den nye operaen er ferdig, dagens opera er ikke akkurat særlig respektivt for nasjonen Norge.
Posted: Wed Mar 22, 2006 22:50
by Stefan
Ceres wrote:Eivind wrote:Opera bør du holde deg langt unna ja, mer plagsom underholdnigsform finnes knapt!
Oioioioioi... hva hører jeg??!
Finnes da slettes ingenting kjekkere enn å gå på en opera/ballett-forestilling! Gleder meg til den nye operaen er ferdig, dagens opera er ikke akkurat særlig respektivt for nasjonen Norge.
Du får kose deg, meg ser du aldri frivillig på en opera.