Page 1 of 2

Fotball

Posted: Fri Mar 24, 2006 19:01
by hansito
Jeg og "jonas" er litt uenige om hvilket lag som er best i norsk fotball, så jeg er nyskjerrig på hva dere mener.

Posted: Fri Mar 24, 2006 19:05
by Ceres
Har på følelsen at Lillestrøm burde vært på den pollen. Og mangler vålrenga også? Hm...

Posted: Fri Mar 24, 2006 19:10
by Wolfbrother
Døds bra å ta med Glimt Hansito 8) Nå er jeg fornøyd :P

Posted: Fri Mar 24, 2006 19:28
by hansito
Ceres wrote:Har på følelsen at Lillestrøm burde vært på den pollen. Og mangler vålrenga også? Hm...
Jeg tok bare med de jeg kom på i farten, så det er bare å beklage hvis noen føler seg utelatt.

Posted: Fri Mar 24, 2006 21:07
by Sauegjeteren
Jeg har beklageligvis tro på enga i år. Synd, men sant.

Posted: Fri Mar 24, 2006 22:25
by Terje
Enga? I år? Næh. :lol:

Posted: Fri Mar 24, 2006 23:05
by hansito
Ikke nubbesjans, enga er ikke gode nok.

Posted: Fri Mar 24, 2006 23:24
by Wolfbrother
Alle hater enga, ohoi ohoi... Vi liker ikke enga i nord :lol:

Nei RBK som alle i nord liker vinner (de har ørjan berg, bodø mannen :P )

Posted: Fri Mar 24, 2006 23:28
by hansito
Tull, er det et lag som skal vinne i år så må det være brann!

Posted: Fri Mar 24, 2006 23:36
by Rambomons
Brann kommer til å slite i år. En ting er at de ikke er gode nok, men skader ville også ødelegge sesongen.

I år blir det RBK som tar tilbake seriegullet til Trondheim.

Posted: Fri Mar 24, 2006 23:58
by Akira
Brann e BÆST! Min soleklare favoritt. 8)

Posted: Sat Mar 25, 2006 1:26
by Wolfbrother
Hei brann kan vinne, de har bengt seternes, old glimt spiller :P

Posted: Sat Mar 25, 2006 9:39
by Sauegjeteren
Tror verken på brann eller RBK jeg. Og start sliter også. De kommer ikke til å komme så godt opp i år. Men jeg er veldig i tvil nå. Ingen gode lag i år :P

Posted: Sat Mar 25, 2006 10:40
by Simen
La til Lillestrøm (!) og Vålerenga. Sløvt poll-arbeid altså.. :)

Posted: Sat Mar 25, 2006 12:44
by truls
Lillestrøm! :wink: