Page 1 of 1

Oslofjorden

Posted: Sat Apr 01, 2006 22:00
by Akira
Jeg har en liten annonsering å komme med. Jeg og Ceres seilte inn i oslofjorden i dag på et isfjell som satte seg fast i mudderbunnen ute ved det nye operahuset. Med oss hadde vi rundstykker til alle de fattige barna i gatene.

Posted: Sat Apr 01, 2006 23:27
by Stine
da så...

Posted: Sat Apr 01, 2006 23:29
by Eivind
Ikke bare ment mot deg, men også mot alle andre dårlige aprilsspøker:
Your April Fool’s Joke Sucks

Posted: Mon Apr 03, 2006 21:02
by Princess
jeg har aldri likt aprilspøkene....skjønner ikke hvorfor vi har dem....

Posted: Tue Apr 04, 2006 13:43
by Akira
Eivind wrote:Ikke bare ment mot deg, men også mot alle andre dårlige aprilsspøker:
Your April Fool’s Joke Sucks
Haha, jaja, var ikke ment som noe bra :P.