Page 1 of 8
Du vet at du er besatt av WoT når du...
Posted: Sun Apr 16, 2006 15:49
by Moiraine Sedai
Så en sånn tråd på et annet forum, og det kom mye morsomt der. Du skal fortsette setningen
...tenker at det fordømte ullhodet burde passe munnen sin.
...sier Lys! isteden for Herregud!
Posted: Sun Apr 16, 2006 16:10
by Kjetil
.. når du har mareritt om Nyneave.
.. når du skriver et par tusen poster på et Wheel of time forum.
Posted: Sun Apr 16, 2006 17:38
by Sauegjeteren
...Kaller stolen din for Amyrlins Trone
...Oppkaller huset ditt etter etternavnet (Det gjør jeg)
...Når du er redd for å si Shai'-
...Beskylder dine nærmeste for å være Mørkefrender
Posted: Sun Apr 16, 2006 17:47
by Moiraine Sedai
...når du i det hele tatt melder deg inn i et WoT forum.
Posted: Sun Apr 16, 2006 18:51
by Stefan
... når du lager en nettside for tidshjulet-fans

Posted: Sun Apr 16, 2006 20:39
by Matt Cauthon
... du øver ubevist på sverdstillinger.
... du prøver å kaste flammer på fienden din.
... du skyter ravner.
Posted: Sun Apr 16, 2006 22:02
by the black wind
...når du tror du er en novis som har gjort noe gale
...når du er redd for de fortapte skal komme og ta deg i sengen din
Posted: Mon Apr 17, 2006 9:27
by Moiraine Sedai
når du prøver å komme inn i enheten.
Posted: Mon Apr 17, 2006 11:39
by Kjetil
du vet du har lest for lite når du ikke vet hva enheten er.
(som jeg ikke vet)
Posted: Mon Apr 17, 2006 11:52
by Akira
når du barberer hodet bortsett fra en liten bit på hodet hvor du fletter håret.
når du stusser skjegget og oljer det.
når du bruker kontaktlinser som ser ut som ulveøyne.
Posted: Mon Apr 17, 2006 12:17
by Moiraine Sedai
Kjetil wrote:du vet du har lest for lite når du ikke vet hva enheten er.
(som jeg ikke vet)
Den greia med flammen og tømme alle tanker og følelser inn i den. Enheten/tomheten hva det nå enn er...
Posted: Mon Apr 17, 2006 14:05
by Stefan
Moiraine Sedai wrote:Kjetil wrote:du vet du har lest for lite når du ikke vet hva enheten er.
(som jeg ikke vet)
Den greia med flammen og tømme alle tanker og følelser inn i den. Enheten/tomheten hva det nå enn er...
Tror det er the Void på engelsk.
Posted: Mon Apr 17, 2006 15:41
by Moiraine Sedai
Jeg leser boka på norsk, jeg da...
Posted: Mon Apr 17, 2006 15:48
by Kjetil
Jeg leser på engels, og hadde aldri hørt enheten før, men er vel the void and the flame, eventuelt the oneness. Hva kalte Asmodean det?
Posted: Mon Apr 17, 2006 17:20
by Moghedien
... lurer på hvorfor folk ser rart på deg bare fordi du sa "morsmelk i en kopp!"