Page 1 of 1
Ceres!
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:11
by Stine
mamma, mamma (:P), kjetil prøver å tvinge meg over til den mørke siden! *gråte stort*
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:12
by Kjetil
Hæ?
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:13
by Ceres
Vel - Stine - Du er ikke den eneste han prøver seg på... Faile er også sterkt besudlet for tiden. Si fra om det er noe jeg kan gjøre for deg, Stine, men ellers.... Tror det ville vært kjekt om vi fra nå av tok slike ting på pm eller over msn!

Posted: Mon Apr 17, 2006 22:13
by Stine
Kjetil wrote:Hæ?

Posted: Mon Apr 17, 2006 22:16
by Kjetil
Den mørke siden vil vinne til slutt!
Bare vent og se, fordelene ved å bli med på vår side er store. Blant annet skal vi arrangere et kakelotteri.
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:18
by Ceres
Hehe.
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:18
by Wolfbrother
Da var Faile sikret
Men dette var da en spessiell tråd som jeg tviler på overlever lenge.
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:19
by Stine
jeg skal holde liv i den til døden skiller oss ad. (evnt noen lukker den...)
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:21
by Kjetil
Nå har vi en avtale, og det er ikke utenkelig at Stine er på den mørke siden iløpet av ei uke.
Posted: Mon Apr 17, 2006 22:23
by Stine
ikke si innholdet i avtalen for høyt her inne. har en følelse av at enkelte medlemmer ikke liker den helt.

Posted: Mon Apr 17, 2006 22:23
by Eivind
Dette blir litt for OT for småprat. Stenges.