Du er jo Sitter.Ceres wrote:Ceres
Aes Sedai
Planer for sommeren?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ja, ser man det! Jeg har blitt sitter også!
Jeg var imidlertid Aes Sedai da posten ble skrevet. Skal gå inn og redigere den straks!
(Lurer forresten på om jeg blir aes sedai igjen om ikke så alt for lenge? Er litt uklart med rangene for kvinnene enda... Kanskje jeg bare skal la redigeringa vente noen dager...)
Jeg var imidlertid Aes Sedai da posten ble skrevet. Skal gå inn og redigere den straks!
(Lurer forresten på om jeg blir aes sedai igjen om ikke så alt for lenge? Er litt uklart med rangene for kvinnene enda... Kanskje jeg bare skal la redigeringa vente noen dager...)
Sommer, the Lothairian way:
Litteraturleir
Ferie til Sverige
Bryllup i Oslo (inkl. ferie på fire-fem dager)
Bryllup i København (inkl. ferie på to-tre dager)
Og min father is a fisherman, som klarte å kjøre noten på båten sin inn i propellen, så båten, inkl. pappa, må være en to ukers tid nede på slip på Sørlandet et sted, og det kan hende at jeg og resten av familien er sammen med ham der en ukes tid.
Og det var vel sommeren for meg.
Litteraturleir
Ferie til Sverige
Bryllup i Oslo (inkl. ferie på fire-fem dager)
Bryllup i København (inkl. ferie på to-tre dager)
Og min father is a fisherman, som klarte å kjøre noten på båten sin inn i propellen, så båten, inkl. pappa, må være en to ukers tid nede på slip på Sørlandet et sted, og det kan hende at jeg og resten av familien er sammen med ham der en ukes tid.
Og det var vel sommeren for meg.
Stanley Moon: I don't know what to believe.
George Spiggott: Not me, believe me!
- Bedazzled
George Spiggott: Not me, believe me!
- Bedazzled
Teknisk sett er då alle Sittere Aes Sedaier...Gurthang wrote:Du er jo Sitter.Ceres wrote:Ceres
Aes Sedai
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Misunner deg dei leirene...Lothair wrote:Treveler wrote:Hehe, det høres skremmende kjedelig ut.
Fjorårets var ikke det, men man vet vel aldri.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!