Gikk DU i tog i dag?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Gikk DU i tog i dag?
Er det noen her som opprettholder den stolte togtradisjonen 1. mai?
Selv har jeg gjort det et par ganger når jeg var liten, ettersom beskjeden "obligatorisk oppmøte" ble gått hardt i sømmene da jeg gikk i korps. Etter et par regntunge 1. maier der korpset var dobbelt så stort som resten av toget (noe som mildt sagt betød et meget skrantent oppmøte fordi vi aldri var mer enn 15-20 stk. i korpset), sa jeg uansett takk for meg.
Siden har jeg ikke gått i tog på 1. mai. Noen andre?
Selv har jeg gjort det et par ganger når jeg var liten, ettersom beskjeden "obligatorisk oppmøte" ble gått hardt i sømmene da jeg gikk i korps. Etter et par regntunge 1. maier der korpset var dobbelt så stort som resten av toget (noe som mildt sagt betød et meget skrantent oppmøte fordi vi aldri var mer enn 15-20 stk. i korpset), sa jeg uansett takk for meg.
Siden har jeg ikke gått i tog på 1. mai. Noen andre?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Kvifor skal eg gå i eit tog for å sympatisere med arbeidere når eg er student nettopp for å unngå å vere ein av dei? 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Kanskje fordi du er en inbitt Hamastilhenger og har fått med deg at Gerd Liv vil gi dem en haug med penger?Kvifor skal eg gå i eit tog for å sympatisere med arbeidere når eg er student nettopp for å unngå å vere ein av dei? Confused
Edit: kanskje du til og med har empati for arbeiderne?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Empatien min forbeheld eg for menneske eg faktisk kjenner i staden for å dele den vilt ut til abstrakte gruppekonsepter.
Og Hamastilhenger er eg ikkje akkurat.
Og Hamastilhenger er eg ikkje akkurat.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Ikkje eg.stefan_hoy wrote:pshh..alle har et søskenbarn på Gjøvik
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Ikke jeg heller.Sauegjeteren wrote:Ikke jeg heller, utrolig nok.Loki wrote:Ikkje eg.stefan_hoy wrote:pshh..alle har et søskenbarn på Gjøvik
Sant nok.Loki wrote:Kvifor skal eg gå i eit tog for å sympatisere med arbeidere når eg er student nettopp for å unngå å vere ein av dei?
Samma her.Kjetil wrote:Nei, og kommer nok aldri til å gå i tog 1. mai heller.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."