Filmer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Hm, dere tegneserie og filmelskende geeks som suser rundt her fra tid til annen(peke på Lotta og Loki), ka syntes dere om denne "nyheten" her? :)

http://www.dagbladet.no/2010/07/27/kult ... /12715820/

Er dette filmer en noe lite filmoppdatert Faile skal sette av tid til å se?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg skal se den filmen så mange ganger at kinoen kommer til å gi meg honnørbillett før jeg gir meg. Herregudamegsann, Joss Whedon skal jo regisere en film med en hel hurv med fantastiske skuespillere + demi-guden Robert Downey jr.

Joss Whedon skal til og med skrive den.

Hvis du ikke skal se The Avengers... nei, da må du ha en god unnskyldning. Det er bare nesten jeg godtar "jeg ligger i koma for tiden".
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Ser også fram til denne. Gøy å se så mange gode skuespillere samlet på ett brett, hvordan de skal få et superheltkollektiv til å funke gjenstår å se.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Vel, om nokon kan klare det er det Joss Whedon. Ensamble-cast med overmenneske som kjemper mot vondskap i ein eller annan form - det er den tingen han aldri bommer med. (Og seriøst, når har han gjort noko anna? Buffy, Angel, Firefly, Astonishing X-men, til og med vesle Sugar Shock, nesten alt han gjer passar i denne definisjonen) Grunnen til at han er så flink til det er nettopp fordi at han er i sitt ess når han har ein situasjon der ei rekkje svært usannsynlege og ukompatible menneske blir dytta saman lenge nok til at dei fyrst blir venner, og så familie. Det er det hans beste drama kjem ut av, det er det hans beste komedie kjem ut av, og kanskje viktigast for Avengers, det er det som gjer at du kjøper karakterene hans - måten dei handler på i forhald til kvarande.

Kor bra filmen blir gjenstår å sjå, men dei kunne garantert ikkje funne ein meir kvalifisert mann til å styre akkurat dette prosjektet. Dersom nokon i universet veit korleis ein får gruppa "a Norse thunder god, a green id rage-monster, a war hero from the 1940's, and Tony Stark who never gets along with anyone" til å fungere saman, så er det han. Eventuelle plottproblem til sides, eg veit i alle fall at eg kjem til å fullstendig kjøpe at desse karakterane er i same film saman no som han er involvert.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Loki wrote:Vel, om nokon kan klare det er det Joss Whedon. Ensamble-cast med overmenneske som kjemper mot vondskap i ein eller annan form - det er den tingen han aldri bommer med. (Og seriøst, når har han gjort noko anna? Buffy, Angel, Firefly, Astonishing X-men, til og med vesle Sugar Shock, nesten alt han gjer passar i denne definisjonen) Grunnen til at han er så flink til det er nettopp fordi at han er i sitt ess når han har ein situasjon der ei rekkje svært usannsynlege og ukompatible menneske blir dytta saman lenge nok til at dei fyrst blir venner, og så familie. Det er det hans beste drama kjem ut av, det er det hans beste komedie kjem ut av, og kanskje viktigast for Avengers, det er det som gjer at du kjøper karakterene hans - måten dei handler på i forhald til kvarande.
Hvordan skal han få til det i en film? Såvidt jeg vet har han ikke lagd noen gode filmer, som ikke er en fortsettelse av en TV-serie. (Og når jeg sier såvidt jeg vet, må det tas i betraktning at jeg vet veldig lite om Joss Whedon)
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Han har berre regissert ein film før, og den var basert på ein tv-serie, ja. Men det gjer den eigentleg berre meir representativ - det var ein film der nokon i publikum ville ha eit etablert forhold til karakterane involvert og nokon i publikum aldri ville ha sett dei før. Samtidig var det ein film med meir enn ein hovudperson som burde ha tilnærma likt fokus.

Kva skriving angår har han skreve/co-skreve ein del, og fiksa opp manus på ein heil horde. (Dei eg har sett som eg kjem på i skrivande stund er "Toy Story" og "Titan A. E." (co-skreve av, begge med meir enn ein hovudperson), og "X-men", "Speed" og Disney sin "Atlantis" (manusfinpuss på). Og "Dr. Horrible's Sing-Along Blog" var jo på sett og vis ein film.

Men ikkje nok sjølvstendige prosjekt til at ein eigentleg kan dømme kor god han er til å lage film, nei. Så er det då òg plottet eg bekymrar meg over, som du ser over. Eg har derimot full tillit til hans behandling av karakterane.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Kan innskyte at jeg var og så Inception, og at jeg satt igjen med en aldri så liten "wow"-følelse på slutten. Filmen er ikke perfekt, men den gjorde tydeligvis et eller annet riktig.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Jeg er, i motsetning til mange andre, ikke så imponert over Inception. Gøyal actionfilm for all del, ganske solid sådan, men skjønner ikke den tidvise hyllelsen av filmen som genial, kompleks og tankevekkende. Det at jeg ikke er/ble så imponert over filmen har vel en del med forventningene å gjøre, som ikke ble innfridd
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Asphyxiate wrote:Jeg er, i motsetning til mange andre, ikke så imponert over Inception. Gøyal actionfilm for all del, ganske solid sådan, men skjønner ikke den tidvise hyllelsen av filmen som genial, kompleks og tankevekkende. Det at jeg ikke er/ble så imponert over filmen har vel en del med forventningene å gjøre, som ikke ble innfridd
Ganske einig. Føler at det einaste filmen hadde å by på utover gode actionsekvenser var konseptet "dersom ein kan gå inn og ut av eigne og andre folk sine draumar ofte nok vil ein etter kvart få probem med å vite kva som er verkeleg". Som er eit heller åpenbart og todimensjonalt konsept når ein ikkje gjer noko vidare med det. Og eg hadde vel eigentleg rekna med at filmen kom til å gjere nettopp det... men ja ja. Den var underhaldande, eg kjeda meg aldri, så den var for all del god nok.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

heeyyee!! Noen som har sett den nye filmen "fright night" ??
Pain is just weakness leaving the body
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Avengers!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

2D eller 3D er spørsmålet?
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Har aldri sett ein live action-film der 3D-en var verdt bryet (og det er dei færraste animasjonsfilmane der den er stort betre), så om du har valet er det berre å sjå 2D spør du meg. Premierekvelden i Oslo var diverre berre i 3D, er eg redd, så eg hadde ikkje noko val.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Ja, det er egentlig det jeg tenker også. Slipper å ha på brillene også.

Filmen er ikke filmet i 3D, men gjort om i postprosesseringen, så det blir ikke helt som Avatar som var lagd i 3D.

Trondheim har den i en sal uten 3D.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Har ikkje sett Avatar, alle sa det einaste som utmerka seg i den filmen var 3D-en, så då var det liksom ikkje så interessant ...

3D-en i Avengers er heilt grei. Har sett plenty av filmar med endå meir poenglaus 3D, for all del. Den var ikkje eit minus eller noko. Men den var ikkje eit pluss, heller.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply