Page 1 of 3
GRATULERER MED DAGEN NORGE!
Posted: Wed May 17, 2006 8:05
by Sauegjeteren
Posted: Wed May 17, 2006 10:04
by Lothar
Fyllesjuk idag jeg.. fint vær for å sove..
tullegrunnlov? wtf?
Posted: Wed May 17, 2006 10:09
by Falya
Kaldt!!!

det er kaldt ute! Har vært ute å sett på tog og etterpå skal jeg møte noen gamle venner jeg ikke har sett på evigheter.
God 17.mai folkens, håper dere får en fin dag

Posted: Wed May 17, 2006 10:50
by Ashaman
Gratulerer med dagen ja!
Posted: Wed May 17, 2006 10:51
by Kjetil
Gratulerer med dagen, og måtte eksamner 18 mai en vakker dag bli forbudt.
Posted: Wed May 17, 2006 11:01
by stefan_hoy
Gratulerer ja. Sliter med en bakrus på størrelse med Canada, så jeg blir nok inne og sover.
Posted: Wed May 17, 2006 13:08
by Ceres
Gratulerer med dagen, Norge.
Har vært en grå og duskregnete dag i Hovedstaden. Startet dagen i syvtida, frokost på fakultetet med tilhørende spilling klokka ni, deretter konverterte jeg midlertidig til slagverkgruppa da vi plutselig ikke fant vår fyllesyke skarp-slager, og spilte skarp for første gang i 17. mai toget. Vår vante gang prøvde vi å snike oss i inn i toget som går opp Karl Johan. Vi hadde mer hell i år enn i fjor, da ble vi hivd rett ut igjen. I år gikk vi et par hundre meter opp KJ før vi ble beordret bort..

Kom oss desverre ikke forbi kongen heller i år. Men det blir en utfordring for neste år.
Deretter var det pølser, is og voksenbrus på Legenes Hus.
Alt i alt har det vært en fin dag. Bare så synd vi har avlyst grillinga i kveld. Været tillater det ikke, og ingen av oss har stort nok sted å holde hele forsamlingen. Vel vel... Vi får se hva som skjer...
Posted: Wed May 17, 2006 21:25
by Faile
Wjuhu!
nok en deilig dag er over her i Kongsberg. la meg kort oppsummere:
1 stk trøtt meg i tog
1 stk elendig ungdomskoletale
2 stk ødelagte(blodige!!) føtter etter for små bunadsko
ubestemt mengde is!
(tre stk russekort. har alt fått av venner)
avrundet dagen med vond mat med familien, og grilling i regnet med venner
gratulerer med nok en fin 17. mai alle sammen!!!
Posted: Wed May 17, 2006 21:35
by Wolfbrother
En hel dag med så mye sol at det ble litt mye, for mye av god mat, og is, og jordbær
Men dette må da være en spamme tråd. (mulig derfor jeg skriver her

)
Re: GRATULERER MED DAGEN NORGE!
Posted: Wed May 17, 2006 21:42
by Terje
Dust.
Wolfbrother wrote:Men dette må da være en spamme tråd. (mulig derfor jeg skriver her )
Gjør du noensinne annet?
MIn 17. mai har vært grei nok. MSN med Loki til sola sto opp, opp og ned i byen for å se "folketoget", lunsj (skillingsboller) foran Nidarosdomen, i den strålende sola (

), buss hjem, og resten av kvelden har jeg brukt på pils og sesongfinale på Buffy sesong 3.
Herlig dag, godt å få slappa litt av, to dager før eksamen....
Posted: Wed May 17, 2006 22:18
by Wolfbrother
Wolfbrother skrev:
Men dette må da være en spamme tråd. (mulig derfor jeg skriver her )
Gjør du noensinne annet?:P
Det har skjedd

Posted: Wed May 17, 2006 22:20
by Kjetil
MSN med Loki til sola sto opp
Snufs, så romantisk.
Posted: Thu May 18, 2006 11:09
by Stine
jeg kom hjem klokka seks på morgenen i dag, etter å ha vært ute siden firetida den 16. måtte jo nyte russetida helt til enden.
stine er sliten.
klarte faktisk å komme meg til skolen. sovnet to ganger i første økt og spydde et par ganger i løpet av andre. (gymtimer med turn fungerer dårlig i denne tilstranden).
ha friøkt nå, så jeg kjørte hjem, men jeg skal opp igjen til siste. see? jeg er en snill pike.
Posted: Thu May 18, 2006 11:46
by Akira
Jeg og en gjeng med andre russ kjørte fra fest til fest på natt til 17 i en tøff van. Så en gang på morgenkvisten dro vi på vekking rundt om i diverse nabolag, for så rundt 6 spise russefrokost hos han ene. Også døgna jeg seff. Dro hjem like etterpå, sov til 1. Åt familiefrokost, dusja, dro på meg russedressen igjen, stakk inn til Oslo, gikk i russetoget med kompiser, festa på rådhusplassen, traff mange bekjente, deriblant noen jenter fra en buss på Tryvann, rusla rundt, åt is og kebab, tok en pils, for så å stikke hjem.
Gratulerer med dagen!
Re: GRATULERER MED DAGEN NORGE!
Posted: Thu May 18, 2006 14:55
by Sauegjeteren
Skal jeg gå inn på detaljene eller skjønner du det likevel?
Terje wrote:MSN med Loki til sola sto opp
Aha, det var altså han som fikk premie fra oversettelseskonkuransen. Ei natt med Terje.
