Eder og stilning

Still dine spørsmål fra bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Eder og stilning

Post by Sauegjeteren »

Skyggen Stiger?
Er det noen som vet hvorfor Leane og Siuan merker Vokterbåndet, men ikke Edene etter at de har fått igjen saidar?
Last edited by Sauegjeteren on Thu Jul 06, 2006 20:56, edited 1 time in total.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Aner ikke, men det hadde vært fint om du hadde satt akurat det spm i spoilertag? Jeg visste ikke at det kom til å skje, selv om jeg hadde sterke mistanker... Men kanskje jeg ikke burde ha lest det.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Utan at eg veit det, so er det vel fordi bindingane er vidt forskjellige. Voktarbandet gjer seg jo merka sjølv etter at det er brote (når Voktaren døyr), og dei kjenslemessige resultata vert tydelegvis dei same, med eller utan saidar. Kan ha noko med at Edene berre bind ein mot spesifikke handlingar, medan bandet mellom personar er "tettare". Ikkje nokon forklaring, eg kastar berre ut nokre tankar...
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Eller at Edene er bundet til saidar på noen måte (må man bruke Krafta for når man sverger Edene?), og at disse båndene blir brutt samtidig med resten? Mens båndet til Voktere er mellom personene, og ikke har noe mer med saidar å gjøre enn da det båndet ble laget?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Krafta er involvert når ein sverger Edene ja. Ein annan Aes Sedai leier ein straum av Ånd (trur eg) inn i enden av Edstaven, som den som skal sverge held i handa, medan ho seier Edene.

Dei vert tydelegvis brotne når ein vert stilna, og det ser ut som Voktarbandet er meir personleg, slik du seier.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Men vart ikkje Edstaven bruka på tjuvar i AoL? Då var vel ikkje Edane bunde til Krafta?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Dei vart brukt på kriminelle som kunne leie Krafta. Edstavane verkar berre på folk som kan leie Krafta (so vidt me veit, trur eg) og dei avheng av Krafta for å kunne brukast (leie den straumen av Ånd).
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Kanskje det har noe å gjøre med at Edene blir pålagt gjennom en ter'angreal, mens Vokterbåndet er en mer "naturlig", "rent", og "personlig" Vev? :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Slettes ikke umulig.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply