Hatt en eneste lærer som har vært noe å samle på. Resten har enten totalt feil fokus på faget (å, ja, veldig interessant at Ibsen var apoteker) eller så kan de ikke en dritt.
Hehe... for å snakke om små vgs, ta Grong Videregående Skole. Det er en del yrkesfag som gjør at det tilsammen er sånn ca 200 elever. På hvert trinn på almennfag er det imidlertid kun en klasse av omlag tyve elever. For å rettferdiggjøre bruk av lærere må almenfag ha timer sammen med idrettsfag!
synes det er bra med stor skole, jeg. møter nye mennesker hver eneste dag!
og hvis du ikke liker klassen eller lærerne dine, kan du jo bare bytte til en av de andre fire-fem klassene på fditt trinn og linje.
tror ikke så mange gjør det, men det er jo greit å ha muligheten.
jeg for eksempel, vurdere å bytte til neste år på grunn av.. hem.. sterke uenigheter med norsklæreren/klasseforstanderen min. har alltid ligget på 5 og 6 i norsk, (og han kan nesten ikke gi meg annet enn fem skriftlig, ettersom jeg har fått fem/seks på alt skriftlig i år etter å ha klaget til studierektorer og gud vet hva). har en liten følelse at jeg får to eller tre i muntlig, though. og det er IKKE fordi jeg ikke er aktiv. greit nok i år, men vil da ikke ha sånt no på vitnemålet!
har alltid likt norsk veldig godt, men i år har det vært helt jævlig, så da virker det som en god ide å bytte. kjenner mange i de andre klassene også, så jeg kan ikek skjønne hvrfor ikke...