Page 1 of 2

Posted: Tue Oct 24, 2006 23:59
by Terje
Og min kjære venn Loki hjalp meg nettopp med å illustrere hvor sykt mye det egentlig sier, at jeg foretrekker Psyko-Jensen framfor Goodkind.

Takk for det. :lol:

EDIT: Hørte du forresten Hallo I Uken forrige lørdag?

Posted: Wed Oct 25, 2006 0:20
by Loki
Nei, har ikkje høyrt HiU på fleire månadar. Men no mistenkjer eg at eg burde?

Posted: Wed Oct 25, 2006 1:59
by Terje
Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre... :?

Posted: Tue Nov 14, 2006 16:56
by creutzfeldt
Terje wrote:Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre... :?
Irriterer meg at Hallo i Uken ikkje er tilgjengeleg som podkast på NRK... Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.

(EDIT: Beklagar total avsporing av tråden...)

Posted: Tue Nov 14, 2006 23:00
by pdragon
når vi først er off topic, hva pokker er hallo i uken??? :|

Posted: Tue Nov 14, 2006 23:14
by Torbjørn
Hallo i uken er eit radioprogram. Det gjekk vel eigentleg fram av innlegget til creutzfeld: «Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.»

Posted: Wed Nov 15, 2006 20:33
by Shallis
Med han jævlig artige Are Kalvø, men tilbake on ttopic folkens.

Jeg har nå begynt på Kaosets Herre for andre gang :D

Posted: Wed Nov 15, 2006 21:00
by Princess
Heter det ikke hallo i luken?

Posted: Wed Nov 15, 2006 21:41
by Akira
Princess wrote:Heter det ikke hallo i luken?
Nei!

Posted: Wed Nov 15, 2006 22:19
by Faile
Shallis wrote:Med han jævlig artige Are Kalvø, men tilbake on ttopic folkens.

Jeg har nå begynt på Kaosets Herre for andre gang :D
Du er fremdeles ikke on topic :P

(Unnskyld, bare måtte.)

Posted: Thu Nov 16, 2006 0:05
by Terje
creutzfeldt wrote:
Terje wrote:Selvsagt! Spesielt for noen uker siden hadde de en genial episode, der Kongen og Regjeringa rømte utenlands, slik de hadde for vane når de møtte motbør hjemme. Var faktisk bedre enn Kypros-episoden, den der. Er imidertid redd for at den ikke ligger ute på nettsidene til NRK lengre... :?
Irriterer meg at Hallo i Uken ikkje er tilgjengeleg som podkast på NRK... Høyrer sjeldan på radio på dei tidene dei sender HiU.

(EDIT: Beklagar total avsporing av tråden...)
De har de tre siste HiU-sendingene liggende ute på nettradio; personlig pleier jeg å å høre den der like ofte som på radio...

Posted: Thu Nov 16, 2006 3:19
by pdragon
Ble mye radio prat her nå :) Bare å starte en tråd på småprat :wink:

Posted: Thu Nov 16, 2006 19:52
by Simen
Yes, da kan dere snakke videre om Hallo i Uken med god samvittighet (vel vitende om at jeg måtte bruke tid på deres avsporing, som jeg på en måte satte pris på).

Posted: Thu Nov 16, 2006 20:45
by Shallis
Jeaj :D

Hallo i uken ledes visst av kossør (eller hvordan man skriver det?) Are Kalvø, som faktisk var å holdt foredrag på skolen min her om dagen om bare tull, og jeg holdt på å le meg ihjel!

Han lovte forresten å skrive et kåseri om min kjære skole Lambertseter vgs. som mest sannsynlig aldri kommer til å bli noe av. Jippi XP

Posted: Thu Nov 16, 2006 21:09
by creutzfeldt
Det ligg ein god del kåseri av Kalvø ute på heimesida hans... Ganske mykje bra :)

http://www.arekalvo.no