Page 1 of 1
Terning
Posted: Tue Jan 16, 2007 14:32
by Mattrim
Jeg og noen kamerater lurer på hvordan man spiller terning, er det noe spill i RL som er likt dette? Er det noen som kan reglene, eller har RJ funnet opp det selv...
Posted: Tue Jan 16, 2007 16:04
by Shallis
Jeg har alltid lurt på hvordan man egentlig spiller Slanger og Rever, jeg?
Noen som har lyst til å svare på det og

??
Posted: Tue Jan 16, 2007 16:36
by Torbjørn
Wotmania er ein god stad for å finne info om slikt. Det står til dømes ein del om terningspel
her og kortspel
her, medan Slanger og Rever vert omtala
her. Fullstendige reglar står det nok ikkje der, men det er jo mogeleg å ta utgangspunkt i det som står der, og fylle i tomromma med eigne reglar o.l..
Posted: Tue Jan 16, 2007 17:46
by Shallis
Shallis liker Incanus<3
Posted: Wed Jan 17, 2007 13:16
by Terje
Gjør ikke alle det?
Posted: Wed Jan 17, 2007 17:09
by Sauegjeteren
Terje wrote:Gjør ikke alle det?
Da jeg ikke er redd ham så.