Tegnets Forsvarere
Posted: Mon Jul 18, 2005 13:39
Er d noen som har lest Tegnets Forsvarere av Kristian Kapelrud???
Jeg syns boken var bra!! Den varier mellom fantasy og virkelighet. Alt i fantasy landet blir styrt av forfatteren, og dette vet folkene. I virkligheten er forfatteren en gammel man som har laget hele fantasy landet til et livsverk.
Boken handler om kampen mellom de som tror på Forfatteren og de som ikke tror. Hovedpersonen, Epsilon, er en gutt som har arvet kongeriket, og må redde dette.
Jeg anbefaller alle fantasy elskere å lese denne!!
Jeg syns boken var bra!! Den varier mellom fantasy og virkelighet. Alt i fantasy landet blir styrt av forfatteren, og dette vet folkene. I virkligheten er forfatteren en gammel man som har laget hele fantasy landet til et livsverk.
Boken handler om kampen mellom de som tror på Forfatteren og de som ikke tror. Hovedpersonen, Epsilon, er en gutt som har arvet kongeriket, og må redde dette.
Jeg anbefaller alle fantasy elskere å lese denne!!