Kondolansebrev til familien

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

God jobbet.

Syns nå det var litt synd at du skrev og sendte i høst ferien. Fikk ikke mulighet til å sende Pm.

Men uansett, bra jobbet.
Som vann til tørst strupe
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Sisnera wrote:Syns nå det var litt synd at du skrev og sendte i høst ferien. Fikk ikke mulighet til å sende Pm.
Haustferie er ikkje konsekvent plassert over heile landet, så hadde tatt ei stund om han skulle ha venta til den var over overalt. :)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

men liksom tatt det sånn fra onsdag til onsdag eller no.
Som vann til tørst strupe
Yawron
Hengiven
Hengiven
Posts: 172
Joined: Thu Sep 07, 2006 14:31
Location: Oslo

Post by Yawron »

Jeg kan aldri huske at jeg ble avstengt fra omverdenen i høstferien min, men mye kan ha skjedd siden den gang...
"Once more the drama begins"

- Paul Muad'dib
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

Har hytte på fjellet, uten kontakt med omverdenen. Og vis man drar til syden eller no, så er det ikke sikkert man får sendt noe.
Som vann til tørst strupe
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg må selvsagt bare beklage at noen av dere ikke fikk sjansen til å skrive sitt navnetrekk på brevet, men jeg vil også minne dere om at jeg sa fra om brevet en uke før det ble postet her på forumet og mange benyttet den ekstra uken til å sende meg en pm. Hvis man visste at man skulle bort så var det full mulighet til å sikre seg at man ble med, uansett om man helst ville sett hva man skrev under på. Jeg la det opp slik fordi jeg skulle bort i seks dager etter den fredagen, og det følte jeg ble for lang en ventetid.

Husk at det er tanken som teller :wink:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Post by Mattrim Cauthon »

Jeg synes det var veldig synd med Robert Jordan, jeg oppdaget nettsiden deres for nesten ett år siden, og jeg ble veldig lei meg når jeg fant ut han var død :cry:
Jeg prøvde å bli medlem for å være med i brevet: Elyas Machera...
Men je fikk aldri noen aktivasjons nøkkel, men endelig greide jeg det.
Synd jeg greide det for seint... :roll:

Men det var veldig pent gjort å sende kondolansebrev til Harriet.
Image
Post Reply