Bilder/plakater til å ha på veggen

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Pedron, du har rett!
Det tredje bildet er Callandor, tror ikke jeg har fått tatt noe bilde av det etter at jeg malte det om, ihvertfall ikke på den brikka jeg har i kamera nå. Og det henger så trangt at det er vanskelig å få fotografert det.

Den første plakaten (A3) er i boks. Den ble ganske fin og jeg tror den kan pynte godt opp på en hybel.
Motivet er Dany og dragene.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

Siri Sedai wrote:Pedron, du har rett!

HuRrA1!1 xD
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Plakater i salg!

Har laget A3 plakat av "Lekende Drager" (Dany og dragene) og "Wildfire" (Cersei). Har også laget et prøve ex av Bergithe, men bildet ble noe dradd, så må lage det på nytt.

Outland Kristiansand har de i salg (foreløpig 30kr), og har også levert de til Outland Stavanger, og regner med de kommer i salg der og.
Skal levere i Oslo neste gang jeg skal dit. Regner med Outland Østbanehallen tar de inn.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Og når kommer de til Gjøvik da?

Eh... Vi må vel ikke få Outland her først?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Kor mykje tek du for å sende i posten om du kan det?

Hadde vore moro å hatt noko fanart av fantasy som nokon i fankretsen ein heng i har laga. :D
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Ja, hvor mye for å sende dem i posten? Vil gjerne kjøpe, men vi har ikke outlands her oppe i Bodø. Det nærmeste vi kommer er Underholdningsmagneten, men det vel ikke helt det samme.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Hyggelig at det er interesse for plakatene. Det er faktisk solgt noen allerede, og de ble ganske fine i klipseramme (30*40). ( klipserammene har de på Europris til 30kr)

Som dere skjønner er dette et bittelite prosjekt, så jeg får bare presentert de på steder der jeg allikevel har et ærend.
Men skal selvfølgelig sende for de som bor utenfor "Outlandradius".
Portoen blir 14, eller 23 kr, avhengig av om jeg sender de i konvolutt eller papprør ( ...og hvor mange selvfølgelig). I konvolutt er det vel en sjanse de kan bli ødelagt.
Og 30 for plakatene. Er ikke meningen de skal koste mye, prosjektet var litt for moro skyld. Men jeg får litt i kopiregning og papir jeg må prøve å dekke inn, så noen kroner må jeg ta.
Har begynnt å lage de i papir som er litt tykkere og blankere enn vanlig kopipapir.
Har foresten laget nye Bergithe plakater og levert til Kristiansand i dag.
( Så fikk jeg parkeringsbot :evil: :evil: så det går ikke i pluss selv om de selger alle!!)

...og Moiraine bildet er i komminga!....så skal jeg få fotografert Callandor en av dagene....må bare finne laderen til fotoapparatet !
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Ut fra bildet på forrige side ser det ut som at Callandor er det jeg kunne vært mest interessert i, men jeg må jo selvsagt se det an når/hvis jeg får se et bedre bilde av det her.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Image

Her er plakatene linet opp. Fire forskjellige.

Neivel, ...nå har jeg visst kåla til et eller annet. Nå forsvant avataren også!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Jeg fikk ikke opp bildet her på noe vis, men ut fra det i den andre tråden kan jeg trygt si at jeg har lyst på Callandor.

Det burde gå, det?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Ja Callandor er et spesielt bilde. Det eneste som er naturalistisk. I følge Outlandsjefen, så liker gutta det, og jentene Bergithe!

Bildet virka for litt siden...så var jeg inne på imageshack og la inn det andre.....rare greier. Får se om det kommer opp igjen, ellers får jeg prøve på nytt.
Har to plakater igjen jeg har tenkt å lage. Callandor og Bergithe i Telaran'rhiod (burgunder bunn).

Image
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

Mulighet for å få et bedre bilde av den borteste?

Hvordan får vi bestilt? sender deg PM?
Som vann til tørst strupe
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Hmmm... Si hvor mye det vil bli i porto for alle fire, jeg vil ha dem.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Tar det på pm til de som er interessert. Lager en grei deal til de faste her.
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Da var plakatene kommet, (:D :D ) og modern sendt på handlerunde etter rammer :D

Nå er det bare å prøve å huske den pokkerns kontofonkoden så jeg kommer meg inn i nettbanken :roll:



Takketakk, Siri!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply