Page 1 of 2
hva skjer med den svarte ajha
Posted: Sat Jun 07, 2008 12:34
by knighet
hva vil egentlig skje med den svarte ajha

Posted: Sat Jun 07, 2008 16:56
by Torbjørn
RAFO*.
Me veit ikkje endå akkurat kva som vil skje, det er jo ei bok igjen.
* RAFO = Read And Find Out
Posted: Mon Jun 09, 2008 10:03
by knighet
ok for jeg har bare komt til 5. bok og lurer veldig men står det i bøkene om hva som vil skje med de?
Posted: Mon Jun 09, 2008 16:10
by Shallis
Hvis du tar deg tid og leser innlegget forran deg så står det at vi ikke vet helt hva som skjer med den svarte Ajah, for den siste boka er jo ikke skrevet ferdig.
I tillegg er ikke Den svarte Ajah noe som er lett å påvise, eller noe lettere å bli kvitt, så man kan ikke bare rope Svart Ajah, og så er alle borte... Så uansett hva som skjer så vil det nok ta tid. Som vår alles kjære Torbjørn sa: RaFO!
Posted: Mon Jun 09, 2008 18:18
by Ashaman
Heile Den Svarte Ajah er jau oppbyggd som dei moderne terrornettverka, av celler, der ein person ikkje kjenner fleire enn 3 personar innan nettverket. Derfor tek det utruleg lang tid å finne alle som er innvolvera, sidan ein må rekke opp i ei og ei celle for å koma seg viare i etterforskinga.
Men for å finne ut kva som skjer viare med Den Svarte Ajah så må du berre RaFO.

Posted: Thu Jun 12, 2008 17:41
by knighet
ok da er det bare å veeeente på siste bok

Posted: Thu Jun 12, 2008 22:50
by Shallis
Hvis du er på bok 5, har du jo en del igjen først da

Posted: Fri Jun 13, 2008 11:39
by knighet
jaa men jeg er ferdig med 5 så jeg skal kjøpe 6. en gang når jeg får tid
Posted: Fri Jun 13, 2008 12:41
by Shallis
Japp, for 7 og 8 og 9 og 10 og 11, de er jo ingenting

Posted: Mon Jun 16, 2008 16:27
by knighet
ok, men jeg har ennå ikke kjøpt 6. bok og jeg vil ikke lese noen andre bøker for da ødeleger jeg spenningen

Posted: Mon Jun 16, 2008 16:43
by Shallis
Jeg skjønner meg ikke på deg i det hele tatt..?!
*RistePåHodet*
Posted: Mon Jun 16, 2008 20:38
by Chriz
Skynd deg å kjøp nr. 6, knighet! Skjønner at du ikke vil lese noen andre bøker innimellom, men det å lese 7, 8, 9, 10 eller 11 midt i mellom der er vel uansett uaktuelt?
(Slik forsto jeg det i alle fall

)
Posted: Mon Jun 16, 2008 22:31
by Shallis
Var ikke det jeg mente... Jeg skjønner ikke hvorfor han gidder å bruke tid på å spørre om noe så vesentlig, når han kan løpe å kjøpe boka... Alle har tid hvis de vil. Og så si at han må vente på siste bok når han bare er på bok nummer 6... Som om han bare skal hoppe fra 6 til 11?
Posted: Tue Jun 17, 2008 16:37
by knighet
jeg vet ikke hvorfor men jeg har ikke så mye tid det er liksom en haug med venner som spør meg om ditt og datt så jeg skal si nei neste gang og kjøpe 6. bok med en gang

Posted: Tue Jun 17, 2008 17:20
by Torbjørn
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produk ... 562&rom=MP
Tar deg 5min, og boka vert lagt i postkassa nokre dagar seinare.