Hva leser du for tiden? II

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Godt du fekk brukt gavekortet denne gongen! :D Og no blir eg beint nervøs, kva om Mythos ikkje fell i smak ... Grann-boka verka interessant. Men eg har aaaaltfor mykje å lese. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

Om Mythos ikke fenger, så får det bare være et feilkjøp for min del. Ikke første, eller siste gangen.



Også får jeg bare blokkere alle bokforslagene/-anbefalingene dine :D
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Asphyxiate wrote: Sun Oct 31, 2021 20:48 Også får jeg bare blokkere alle bokforslagene/-anbefalingene dine :D
'At's the spirit! :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Siri Sedai »

Holder på med "En stille død" av Peter May (Krim), så blir det gjenlesneing av ...ja...gjett hva :D
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

A New Spring? :lol:

(Nei, er vel ingen andre enn meg som er så sprø at dei ville måtte byrje med den som er kronologisk fyrst ...)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Ferdig med teikneserieromanane om Rat Queens no, og eg er ganske skuffa. Fyrste tre voluma var veldig gøy, særleg bind 2 og 3, og levde opp til ryktet sitt, men 4 og utover var heilt midt på treet, og nummer 8 (som tydelegvis er tenkt å vere siste, i alle fall for augneblinken) var direkte dårleg. Ja ja.

No skal eg lese ein X-Men-teikneserie eg plukka opp ved eit innfall då eg kjøpte noko anna på Finn og såg at selgaren òg selde ein X-Men-serie av meistaren back Lucifer og Unwritten, og så blir det ein eller annan enkeltståande roman frå lesehylla før eg fortset med Black Company-bøkene.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

Kommet meg til bok tre i Broken Earth-serien. Synes den satt bedre i bok 2 enn bok 1 - der ble den litt for åpenbare fortellerstrukturen egentlig litt irriterende. Bedre i bok 2. Så får vi se hvordan det blir i bok 3. Målet er å bli ferdig til jul!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Det var oppmuntrande å høyre! Eg fekk (som eg sikkert har nemnt her ein eller annan stad) bok 1 til jul i fjor og likte den, men var ikkje så heilfrelst at eg sette alt anna på pause for å kjøpe resten. Skal gi den ein liten pluss i margen på lista over seriar eg tenkjer fortsetje med basert på det du seier der. :)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

Har lest noen omtaler her og der om at serien faller veldig fra bok 1 til bok 2 til bok 3, men synes som sagt bok 2 var bedre enn bok 1. Så får vi se med bok 3. Har bare kommet 50 sider inn i den - og den daglige lese-halvtimen jeg har kjørt de siste månedene må vike litt nå pga. en rettebunke - så vet ikke hvor lang tid jeg bruker til slutt.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Vel, det med forteljarstrukturen som eg og du tykte var så openbart er sikkert veldig subjektivt, og for dei som ikkje ser kva som går føre seg før ein kjem ut mot slutten av boka vil det sikkert løfte opplevinga ein del. Og dermed bidra til eit rykte om at bok 2 ikkje lever opp til bok 1 (sidan eg -- kanskje naivt -- går ut ifrå at det ikkje er noko liknande stunt der).

Port of Shadows kom forresten fram då eg var berre ti sider inn i Elantris, så eg la Sanderson på hylla att og les den no med ein gong i staden. Så kan eg ta den langt tjukkare Elantris med meg i juleferien heller enn å dra på to mindre bøker.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Deschain
Soldat
Soldat
Posts: 31
Joined: Thu Apr 25, 2019 18:10

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Deschain »

Siden sist har jeg lest novellesamlinga til Breece D’J Pancake (ja, vilt navn), som tok sitt eget liv 26 år gammel. Tydelig inspirert av Hemingway, så om noen liker novellene hans er denne samlinga absolutt og anbefale. Så gikk veien videre til «Fear And Loathing in Las Vegas». Jeg digger Hunter S. Thompson, men her mista jeg interesse etter 1/3 av boka. Leste hele til tross!
Kjørte så på med «Call me by your name» av Andre Aciman. Nydelig og poetisk skrevet, og filmen er også til å anbefale!

Nå er jeg i gang med Napoli-kvartetten til Ferrante. Leser den norske versjonen som er på nynorsk. Liker ikke måten oversetter går fra å bruke nynorskord som nærmest er fremmedord, for dermed å bruke «kjøtt» og «skole» fremfor «kjøt» og «skule». Greit nok at disse ordene er lov å skrive på nynorsk, men hele den trygge nynorskstemninga rævkjøres med denne bruken av ord. Spesielt siden hun oversetter så kraftfullt på de andre ordene. Så det var det for nå! Adjøøø!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Oi, det var litt spesielt, ja. Har du døme på desse spesielle nynorskorda? Spent om om eg har høyrt dei eller om det blir heilt gresk. (Støyter ofte på nynorskord eg aldri har høyrt -- til dømes fann eg ut for eit par år sidan at å bestikke er «å mute», og måtte slå det opp tre gonger før eg kjente meg sikker på at det var eit ekte ord. :D)

Og du verda, du les jo Litteratur med stor L! Imponert. Tre bøker på rad utan ein einaste magikar eller statskupp og så byrjar eg få sveittetokter. ;)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

Hunter S Thompson er jo knall, både romaner og journalistikk. Fear and Loathing er jo en ganske spesiell leseopplevelse, men jeg angrer ikke!
Manbearpig
Deschain
Soldat
Soldat
Posts: 31
Joined: Thu Apr 25, 2019 18:10

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Deschain »

Loki wrote: Thu Nov 18, 2021 7:48 Oi, det var litt spesielt, ja. Har du døme på desse spesielle nynorskorda? Spent om om eg har høyrt dei eller om det blir heilt gresk. (Støyter ofte på nynorskord eg aldri har høyrt -- til dømes fann eg ut for eit par år sidan at å bestikke er «å mute», og måtte slå det opp tre gonger før eg kjente meg sikker på at det var eit ekte ord. :D)

Og du verda, du les jo Litteratur med stor L! Imponert. Tre bøker på rad utan ein einaste magikar eller statskupp og så byrjar eg få sveittetokter. ;)
Var nok noe ala "røynda", haha. Helt fint med slike ord altså, men da må man også kjøre resten av nynorsken fult ut! Heldigvis er det hovedsaklig "skole" som går igjen, så det får jeg heller klare å leve med (Er jo lov å skrive, tross alt. Klinger bare ikke like godt).

Glemte å si jeg også leser "Mitt Abruzzo" av Per Petterson. En slags corona-dagbok som er proppa med refleksjoner og annet gull.

Kjenner meg igjen med svettetokter uten fantasy. Var hovedsaklig den sjangeren jeg likte best før, men nå sliter jeg med å finne bøker som fenger. Sist jeg tenkte "Fyfaen, dette er gull", var da jeg leste Dark Tower-serien til King. Alt annet jeg har lest etter disse, har virket så platt i forhold, og klarer ikke ta meg til takke med noe dårligere. Litt som Post-Game of Thrones-perioden min.. Det å finne noe tilsvarende bra å se på, ble tøft!
Deschain
Soldat
Soldat
Posts: 31
Joined: Thu Apr 25, 2019 18:10

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Deschain »

Asphyxiate wrote: Thu Nov 18, 2021 10:11 Hunter S Thompson er jo knall, både romaner og journalistikk. Fear and Loathing er jo en ganske spesiell leseopplevelse, men jeg angrer ikke!
Har egentlig ikke noe å utsette på den. Tror muligens bare jeg har lest for mye Bret Easton Ellis, og at jeg var mett på rus-litteraturen der og da. Får ta en reread med annet sinnelag, en annen gang ;D
Post Reply