Er det for mye tullsnakk på forumet?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Er det for mye tullsnakk på forumet?
Vi ønsker å få deres mening ang. tilstanden på forumet. I de seneste dagene har det blitt klart for oss at vi sliter en del med unødvendige poster o.l. Noe er greit, men nå har det tatt overhånd. Vi må huske på at dette er et forum primært for tWoT, og ikke for at vi skal poste masse one-linere til hverandre. Men for å vedlikeholde et godt miljø mellom medlemmene har vi derfor et småprat forum.
For noen dager siden opprettet vi et rollespill forum, om dette var så veldig velykket er debatabelt. Det er egentlig ingen av oss admin som har så veldig lyst til å styre med det, og akkurat nå så er det omtrent ingenting som skjer der, bortsett fra meningsløse poster som ikke bidrar til å heve kvaliteten på forumet. Det var kanskje ikke en god ide å la dere få holde på der, uten en dedikert person som styrer det hele, og passer på at alt holdes ontopic.
På småprat forumet er det også 3 tråder som ikke har så veldig mye mening sett fra vår side:
Google leken
Hva hører du på nå?
Personen under meg
I disse tre trådene er det postet veldig mye, men i den nåværende formen er det omtrent bare posting for å øke postcounten sin. Dette er ikke med på å bidra til forumet sånns som vi ser det.
I generelt er det og to tråder som ikke er så heldige:
WoT abc
Historie tråden
Vi vil gjerne høre fra alle brukerne våre hva de syns ang. dette.
For noen dager siden opprettet vi et rollespill forum, om dette var så veldig velykket er debatabelt. Det er egentlig ingen av oss admin som har så veldig lyst til å styre med det, og akkurat nå så er det omtrent ingenting som skjer der, bortsett fra meningsløse poster som ikke bidrar til å heve kvaliteten på forumet. Det var kanskje ikke en god ide å la dere få holde på der, uten en dedikert person som styrer det hele, og passer på at alt holdes ontopic.
På småprat forumet er det også 3 tråder som ikke har så veldig mye mening sett fra vår side:
Google leken
Hva hører du på nå?
Personen under meg
I disse tre trådene er det postet veldig mye, men i den nåværende formen er det omtrent bare posting for å øke postcounten sin. Dette er ikke med på å bidra til forumet sånns som vi ser det.
I generelt er det og to tråder som ikke er så heldige:
WoT abc
Historie tråden
Vi vil gjerne høre fra alle brukerne våre hva de syns ang. dette.
Skaperens veier er uransakelige.
-
Damien Frost
- Sitter

Hmmm.. Joda, kan vel si meg enig i mye av dette da! Har blitt en del bull**** i det siste. Men dette blir jo en slik ond sirkel, da man kun ender med å poste på disse fordi andre gjør det. Ser jo egentlig hvor mange som har økt antall poster utrolig mye på kort tid. Kan ikke si meg helt uskyldig her selv.
På selve WoT-trådene har jo aktiviteten blitt relativt liten, noe som er litt dumt, da dette er et WoTforum!
På selve WoT-trådene har jo aktiviteten blitt relativt liten, noe som er litt dumt, da dette er et WoTforum!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Det er jo fortsatt aktivitet på WOT forumene, bare mindre...
Jeg mener dere burde fjerne Google leken Hva hører du på nå og Personen under meg.
Enig i at vi burde legge støre vekt på Wot relaterte ting.
Men jeg vil ikke fjerne RP-ingen som skjer, siden den er veldig morr
Jeg mener dere burde fjerne Google leken Hva hører du på nå og Personen under meg.
Enig i at vi burde legge støre vekt på Wot relaterte ting.
Men jeg vil ikke fjerne RP-ingen som skjer, siden den er veldig morr
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
jeg må innrømme.. jeg er veldig enig!!! hele dette RP-greia blei starta når jeg skulle være litt morsom og tulla med at jeg var svart ajah, og etter det gikk det slag i salg.. jeg ønsker at alle de der godt kan bli sletta, og at vi holder opp med dette, for jeg var veldig glad i forumet slik som det var før jeg begynte å blande meg inn med mine veeeeldige morsommen spøker...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Helt enig, med Ayreon alle går sikkert med på å spamme mindre...
Det nokk lit kaos men det er jo veldig morro, som jeg sa...
Dere burde utføre et raid da skal du se at det blir Orden på den posten
Det nokk lit kaos men det er jo veldig morro, som jeg sa...
Dere burde utføre et raid da skal du se at det blir Orden på den posten
Last edited by Wolfbrother on Sun Nov 06, 2005 19:49, edited 1 time in total.
for there you have been,
for there you have been,
-
Damien Frost
- Sitter

Enig! Den kunne vært mye bedre. Når det ikke har skjedd noe, blir det mye tullsnakk. Hadde vært litt annerledes hvis man i det forumet har spilt en rolle i en verden eller noe... Eller.. Er ikke helt sikker på hva jeg mener her! Men det kan bli bra, hvis det gjøres på rette måten!Eivind wrote:RPingen som skjer nå, er etter min mening bare kaos.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Eg må seie meg einig i det som vert sagt.
RPing kan sikkert fungere, men det avheng av at ein har dedikerte personar som bruker ein del tid på, og styrer det heile. Det er ikkje noko som me har her i dag. Dette er ikkje meint som kritikk mot admin, då det er positivt at de prøver å oppfylle ynskja til medlemma, og eg kan forstå at de ikkje ynskjer å bruke tid og krefter på det.
Småprat-trådane har ikkje eg deltatt noko på, men at ein kan stille spørsmål om t.d. Personen under meg-tråden er det nok lite tvil om då den har fått over 700 svar på veldig kort tid.
Har og sakna aktivitet på WoT-delen. Greit nok, det har kome 600 poster dei siste to vekene, men mange av dei har gått med til trådane de nemnte, og ein del til andre kommentarar med svært lite innhald (det er mitt inntrykk iallfall...).
Det kan virke som nokon har vorte litt vel opptatt av rangane, noko ein ikkje burde vere.
For augeblikket er dette kanskje eit av WoT-foruma med minst WoT-snakk, so ein burde då kanskje gjere noko, som t.d. slette fleire/alle av nemnte trådar og eventuelt RP-delen.
Elles vil eg rose dykk for ei flott side på alle måtar, og eg håpar me kan gjenopprette/oppretthalde eit visst nivå av seriøsitet. (Dermed ikkje sagt at det er ulovleg å ha det litt moro, men litt bør uthevast...)
RPing kan sikkert fungere, men det avheng av at ein har dedikerte personar som bruker ein del tid på, og styrer det heile. Det er ikkje noko som me har her i dag. Dette er ikkje meint som kritikk mot admin, då det er positivt at de prøver å oppfylle ynskja til medlemma, og eg kan forstå at de ikkje ynskjer å bruke tid og krefter på det.
Småprat-trådane har ikkje eg deltatt noko på, men at ein kan stille spørsmål om t.d. Personen under meg-tråden er det nok lite tvil om då den har fått over 700 svar på veldig kort tid.
Har og sakna aktivitet på WoT-delen. Greit nok, det har kome 600 poster dei siste to vekene, men mange av dei har gått med til trådane de nemnte, og ein del til andre kommentarar med svært lite innhald (det er mitt inntrykk iallfall...).
Det kan virke som nokon har vorte litt vel opptatt av rangane, noko ein ikkje burde vere.
For augeblikket er dette kanskje eit av WoT-foruma med minst WoT-snakk, so ein burde då kanskje gjere noko, som t.d. slette fleire/alle av nemnte trådar og eventuelt RP-delen.
Elles vil eg rose dykk for ei flott side på alle måtar, og eg håpar me kan gjenopprette/oppretthalde eit visst nivå av seriøsitet. (Dermed ikkje sagt at det er ulovleg å ha det litt moro, men litt bør uthevast...)
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Men det kan ordnes på....
Det var jo ingen som gjorde det for bare å stige i rank...
RP-ingen ble jo brukt så mye pga at det er morsomt
Synd å ta noe så morsomt bort da...
Det var jo ingen som gjorde det for bare å stige i rank...
RP-ingen ble jo brukt så mye pga at det er morsomt
Synd å ta noe så morsomt bort da...
for there you have been,
for there you have been,
På en annen side kan man ikke bare snakke seriøst WoT hele tiden!! Man må jo ha d litt morro og!! Dersom men bare skal snakke på WoT delen vil ikke forumet bli veldig aktivt!! Men er enig i at d har tatt litt overhånd nå!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Damien Frost
- Sitter

Litt moro må vi jo ha det, derfor har vi jo blant annet Småprat.
Men det er jo ikke "normalt" å stige i rang tre ganger på to dager.
Tror nok det var den del post-for-rang. F.eks. vår svakeste DF, Moridin. Hvertfall første dagen hans...Wolfbrother wrote:Det var jo ingen som gjorde det for bare å stige i rank...
Men det er jo ikke "normalt" å stige i rang tre ganger på to dager.