Navn bytte! :)
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Navn bytte! :)
Ser 'Off-topic'' har blitt til ''Småprat''!!! Så koselig da!!!!

"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Apropos navnebytte.
Er det mulig for en av dere O Store Admins å hjelpe meg med en bitteliten ting? Jeg har nemlig veldig lyst til å hete Terje, heller enn terje, men det funker ikke å bare endre det under innlogging, som på enkelte andre forum jeg har vært borti...
Er det mulig for en av dere O Store Admins å hjelpe meg med en bitteliten ting? Jeg har nemlig veldig lyst til å hete Terje, heller enn terje, men det funker ikke å bare endre det under innlogging, som på enkelte andre forum jeg har vært borti...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det ser så analfabetisk ut når jeg gir inntrykk av at jeg ikke vet at egennavn skal ha stor bokstav. 
Neida, det er ikke grunnen. Alle ser jo, når de leser postene mine, at jeg er smartere enn som så.
Årsaken er ganske enkelt at jeg bruker Terje på de fleste andre forum, og da er det ikke noe særlig å skille seg ut med terje her. Enten det, ellers så ser det, fra mitt synspunkt, ganske enkelt bedre ut med stor T enn med liten t...
Dammit! Ikke still så vanskelige spørsmål!
Nå ble jeg usikker på meg selv, og allting... 
Neida, det er ikke grunnen. Alle ser jo, når de leser postene mine, at jeg er smartere enn som så.
Årsaken er ganske enkelt at jeg bruker Terje på de fleste andre forum, og da er det ikke noe særlig å skille seg ut med terje her. Enten det, ellers så ser det, fra mitt synspunkt, ganske enkelt bedre ut med stor T enn med liten t...
Dammit! Ikke still så vanskelige spørsmål!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
men du hadde jo også an alder bak som ikke kom til å stemme svært lenge også da
er en grunn til at jeg alltid skriver nick med stor bokstav! det ser rett og slett bedre ut
er en grunn til at jeg alltid skriver nick med stor bokstav! det ser rett og slett bedre ut
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.