Faile wrote:nå som Semi er borte, er det da noen på den mørke siden som har kontrollen? sånn bortsett fra diverse mørkefrender liksom?
selv heller jeg(ettersom jeg ikke tror en døyt på at semi lot seg fangen ufrivillig) mot å tro at noen andre av de fortapte ser litt til dette folket, mens semi er borte, og da utvilsomt enten Demandred eller Mesaana.
Sjølv om det ikkje er usannsynleg at Semi lot seg fange, so trur eg ikkje nødvendigvis at nokon andre Fortapte kjem til å ta over kontrollen. Dei vil kanskje prøve å gjere ein del for å påverke Seanchanarane, men det vil kanskje ikkje verte lett. Ikkje berre er Semirhage borte, men både Suroth og hennar næraste medhjelpar, Elbar (?), er ute av spelet. Det kan sjølvsagt vere andre mørkefrendar høgt oppe i det Seanchanske samfunnet, men me har ikkje høyrd om nokon.
Faile wrote:kommer Tuon til å innta tronen, og vil hun da følge Rand?
om Tuon klarer å ta tronen, og om hun da stiller seg ved siden av Rand er jeg rett og slett ikke sikker på, men et av svarene han fikk den gangen i Rift var jo at han skulle binde de ni månene til seg eller noe i den duren. ble hun bundet til ham gjennom giftemålet med Mat? eller er dette også en tråd som må taes opp igjen nærmere i neste bok?
Det at han vil "binde dei ni måner til å tjene han" kjem frå Karaethon-syklusen. Ikkje at det har so mykje å seie...
Tuon har allereie vorte Keiserinne. Suroth sa at ho hadde vorte det automatisk då både mor hennar og alle dei andre slektningane døydde. Og då bodskapet om det når Randland, vil truleg alle Seanchanarane i Randland anerkjenne ho som Keiserinne.
Eg trur at når/om Rand får vite at Mat har gifta seg med Tuon, vil han (Mat) vere med å få i stand ei våpenkvile. Det kan og skje i samanheng med Arad Doman. Seanchanarane jager Rodel Ituralde dit, medan Rand har samla ein enorm hær der allereie. Kva som skjer der vert spanande å sjå, spesielt då Fru Basene (Graendal) må takast med i reknestykket òg.
Tviler på at giftarmålet åleine er nok til å "binde dei ni måner til å tjene han". Tuon er ikkje den som kjem til å høyre på alt Mat seier, og ho trur sjølv at Rand må knele for Krystalltruna, då Karaethon-syklusen er annleis i Seanchan (ikkje usannsynleg at det er eit resultat av Ishamael som Jalwin Moerad...). For augeblikket er det å
tjene Rand, det siste Tuon vil gjere...
Faile wrote:kommer de etterhvert(om en sammenslåing med Rand & co) til å droppe å båndlegge alle Aes Sedaiene de kan komme over? [/i]
tror, hvis det blir en pakt mellom dem, at de ikke kan båndlegge flere Aes Sedaier, og ettersom alle liker happy endinger (

) kommer de vel til å droppe dissa a'damene når de lærer at også sul'damer kan lede den ene kraften.
Vanskeleg å seie. Skulle ikkje forundre om Rand vil krevje at dei slutter å bandleggje marath'damane, og i so fall må dei kanskje gjere det, om Tuon skal tjene han.