Minst likte karakter?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
mhm
Vel. Den mest forhatte. Det må bli uten unntak Elaida. Så avkjært fra resten av verden, at hun tror at alt må skje innen de høye fine hvite veggene til Tar Valone.
Når det gjelder Elayne, Ahvienda, Min, Egwene, Nynaeve... Liker jeg minst Elayne. Egwene var topp i KoD. Ahvienda har jeg vel ikke noe i mot. Nynaeve har jeg vel heller ikke noe i mot, selv om jeg likte henne mer i de tidligere bøkene. Da hun var uoverkommelig.
Men at noe ikke liker Min kjønner jeg ikke. Har ikke noe i mot henne.
EDIT: Skjønner!! Ikke kjønner. Vet.
Når det gjelder Elayne, Ahvienda, Min, Egwene, Nynaeve... Liker jeg minst Elayne. Egwene var topp i KoD. Ahvienda har jeg vel ikke noe i mot. Nynaeve har jeg vel heller ikke noe i mot, selv om jeg likte henne mer i de tidligere bøkene. Da hun var uoverkommelig.
Men at noe ikke liker Min kjønner jeg ikke. Har ikke noe i mot henne.
EDIT: Skjønner!! Ikke kjønner. Vet.
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg synes de hadde vært mer spennende å lese om hvis . Spoiler fra tSR, eller tFoH.
Spoiler
de ikke hadde hatt massedarkfriends.
Last edited by Wolfbrother on Mon Dec 19, 2005 19:24, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Hmm, denne var vanskelig, det finnes ganske mange karakterer jeg kunne tenke meg å ta tak i nakkene og vri alt jeg har. Men jeg tror de karakterene som irriterer meg mest er Hvitekapper - spesielt Eamon Valda - og kanskje Elaida.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Hihi, "søte"
Det jeg hater mest med dem er at de er som kristne puritanere, og at de er so sinnsyk nidkjær(er det ordet?). De gjør bare mer skade enn godt.
Jeg overdriver sikkert, men jeg har tendenser til å gjøre slikt
Det jeg hater mest med dem er at de er som kristne puritanere, og at de er so sinnsyk nidkjær(er det ordet?). De gjør bare mer skade enn godt.
Jeg overdriver sikkert, men jeg har tendenser til å gjøre slikt
søte ja!! (i alle fall "noen" av dem =p)
de kan nok virke sånn innimellom, men ta for eksempel gamle Bornhald. han virka som en koslig kar. det er nok mest pga ham at jeg liker hvitkappene så godt som jeg gjør. han var villig til å se ting litt anderledels, og det at han ville holde på perrin og egwene var jo logisk nok fordi perrin hadde drept hvitkapper... men om han ikke hadde gjort det, lurer jeg på om han faktisk hadde latt dem gå! (og poenget er at ikke alle er firkanta)
elsker scenen med hvitkappene i prologen til KoD!!! _vakkert_
de kan nok virke sånn innimellom, men ta for eksempel gamle Bornhald. han virka som en koslig kar. det er nok mest pga ham at jeg liker hvitkappene så godt som jeg gjør. han var villig til å se ting litt anderledels, og det at han ville holde på perrin og egwene var jo logisk nok fordi perrin hadde drept hvitkapper... men om han ikke hadde gjort det, lurer jeg på om han faktisk hadde latt dem gå! (og poenget er at ikke alle er firkanta)
elsker scenen med hvitkappene i prologen til KoD!!! _vakkert_
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Hihi, noen eksempler på "søte" hvitekapper?
Ja, gamle Bornhald var jo ikke ille, han ble beskrevet som "bestefar-aktig".
Er enig at ikke alle er ille, det er jo så mye som ligger bak mange av karakterene. Men den fundamentalistiske siden deres hater jeg.
Asunawa, han glemte jeg. han er helt forferdelig
Ja, gamle Bornhald var jo ikke ille, han ble beskrevet som "bestefar-aktig".
Er enig at ikke alle er ille, det er jo så mye som ligger bak mange av karakterene. Men den fundamentalistiske siden deres hater jeg.
Asunawa, han glemte jeg. han er helt forferdelig
Liker nå Padron Naill bedre jeg da!! Han hadde ekstrem erfaring innen kamp, og tenkte ikke som alle andre hvitkapper, og han hatet faktisk mange av folkene sine!!
Spoiler
Helt til han ble drept da, riktignok
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere